webbin

۱۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در این سری از مقالات دوربین مدار بسته و دزدگیر امنیتی آمده این چند سنسور در دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را معرفی کنیم که مشابه یک دیگر و کاربردی  نزدیک بهم دارند اما این که هر کدام چطور کار می کنند و کدام یک بهتر است را در ادامه مقاله با هم می خوانیم
برای مثال در هر دو سیستم امنیتی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته امکان تشخیص حرکت اشیاء وجود دارد.
برای مثال دوربین مداربسته داهوا از طریق آنالیز داده های ویدئویی حرکت را تشخیص میدهد یعنی دوربین مداربسته با مقایسه تصویر جدید با تصویر قبلی و پیدا کردن تفاوت بین آن ها می تواند حرکات را تشخیص دهد.
این قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته کمک زیادی به کنترل اماکن میکند برای مثال در اتاق یا انبار خلوت که افراد به ندرت در آن رفت و آمد دارند، اطلاع رسانی رفت و آمد موجود کمک زیادی به گرفتن سارق احتمالی می کند.
اما در دزدگیر اماکن چه اتفاقی می‌افتد برای مثال دزدگیر فورنت با استفاده از چشمی حرکتی در طراحی دزدگیر می تواند با استفاده از اشعه مادون قرمز حرکات را تشخیص دهد. 
این چشمی با فرستادن امواج مادون قرمز به سمت اجسام منتظر بازگشت آن ها می ماند اگر امواج با برخورد به یک شب گرم مانند. بدن انسان دچار تغییر فرکانس شوند با بازگشت به سمت دزدگیر اماکن چشمی این تغییر را به صورت هشدار ارسال کرد و آژیر خطر توسط دزدگیر اماکن به صدا در می آید.
حال که با این سیستم های امنیتی و نحوه عملکرد کرد آن آشنا شدید وقت آن رسیده که آن ها را در معرض مقایسه قرار دهید هیچ کدام از این دو خوب یا بد نیستند این دو سیستم متناسب با محیط کاربرد های خود را دارند که می توانید هر کدام را که بهتر پاسخ گوی نیاز شماست انتخاب کنید و با اجرای این سیستم محیطی امن و هوشمند داشته باشید.
فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دوربین مال آماده است تا به مشتریان جهت انتخاب بهتر کمک کند چنانچه به نتیجه مطلوبی نرسیده اید با یک متخصص مشورت کنید.
  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

انواع دوربین مداربسته کدام است؟ و کدام بهتر است؟
شاید این راهنمایی ابتدایی درباره دوربین مداربسته برایتان مفید باشد چرا که دنیای سیستم های امنیتی تنوع زیادی دارد و نمی توان همه ی آن را در این مقاله گنجاند.
انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند مانند دوربین بالت ، دام و اسپید دام 
یا آنکه دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به دو دسته ی دام و اسپید دام تقسیم می شوند. که تفاوت اصلی دوربین مداربسته در همین فاکتور های گفته شده است در ادامه خلاصه ای از جزئیات سیستم امنیتی را در اختیارتان قرار می دهیم. در انتخاب و خرید دوربین مداربسته از جمله فاکتور های مهم برند آن است که اگر آن را به درستی انتخاب کنید علاوه بر گارانتی طول عمر طولانی دوربین ها می توانید از مزایای جانبی و البته کاربردی آن استفاده کنید
در حوزه دوربین و سیستم های امنیتی کیفیت دوربین های داهوا بر کسی پوشیده نیست بنابراین ضمن تعریف از این قطب امنیتی ویژگی های این سیستم را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 
همانطور که بر اساس دسته بندی گفته شد دوربین تحت شبکه داهوا یکی از جدیدترین دوربین های مداربسته است؛ دوربین IP داهوا تصویر را بر بستر اینترنت انتقال می دهد و از طرفی دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از سیم و کابل تصاویر را ذخیره می کند که این یکی از اصلی ترین تفاوت دوربین مداربسته های داهوا است با انتخاب یکی از این دو به سراغ دوربین شکل ظاهری دوربین مداربسته می رویم و دوربین را بر اساس کاربرد آن برای داخل و خارج خانه از بین دوربین مداربسته های دام ، بالت و اسپید دام انتخاب می کنیم تا اینجا به انتخابی که باید انجام می گرفت بسیار نزدیک شده اید دید در شب یکی از فاکتورهای اصلی دوربین مداربسته است که به سلیقه خود می توانید ان را از بین دوبین های رنگی و سیاه و سفید  داهوا یکی را گزینش کنید با انتخاب همه این ها تنها نیاز  به یک سیم و کابل و هارد و دستگاه ویدیو ریکورد دارید تا سیستم امنیتی خود را راه اندازی کنید.
البته تعداد هارد و ظرفیت و دستگاه ویدیو ریکورد دوربین مداربسته همگی به هم مرتبط هستند.
برای مثال با انتخاب دوربین تحت شبکه باید یک دستگاه nvr داهوا برای سیستم امنیتی استفاده شود و با دوربین آنالوگ دستگاه دی وی ار داهوا برای سیستم شما مناسب است.
حتا تعداد هارد و ظرفیت آن بسته به دی وی ار متغیر است که باید با نگاه به دیتاشیت دستگاه از آن مطلع شوید.
اگر کمی سردرگم هستید عادی است چرا که یادگیری و انتخاب بین دوربین ها برای بار اول کمی مشکل است.
اگر چنین احساسی دارید با تماس تلفنی و سوال از کارشناسان دوربین مال ( doorbinmall.com ) ابهامات خود را بر طرف کنید یا آنکه یک پکیج دوربین مداربسته داهوا با تمام وسایل آن خریداری کنید.
  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

کشور ترکیه بخاطر تولید انواع پارچه با کیفیت عالی و هزینه پایین تولید، انتخاب بسیاری از برندهای جهانی پوشاک برای تولید و عرضه محصولات خود می باشد. برند هایی مانند ال سی وایکیکی و برشکا که به تولید محصولات خود در ترکیه می پردازند، متقاضیان خرید زیادی از ترکیه دارند. خرید از برند ال سی وایکیکی، بعنوان برند شناخته شده و بسیار محبوب ترکیه، در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته که به ارائه طیف وسیعی از پوشاک شامل لباس، کیف، کفش و اکسسوری های با کیفیت زنانه، مردانه و بچه گانه می پردازد. افزایش تقاضا برای خرید از برند ال سی وایکیکی ترکیه، ارائه لباس‌ های با کیفیت و درعین حال با قیمت های مقرون به صرفه می باشد. از مزیت هایی خرید از ال سی وایکیکی ترکیه، اهمیت ویژه ای است که این برند به سلامت انسان و کیفیت استاندارد تولیدات خود قائل می باشد. انواع تست های کیفیت محصولات مطابق با الزامات تعیین شده توسط سازمان استاندارد بین المللی انجام می شود و سطح بالای کنترل کیفیت محصولات، باعث ایجاد تمایل زیادی برای خرید از برند ال سی وایکیکی ترکیه شده است. در تولید لباس های مخصوص کودکان، از پارچه های با مواد الیاف طبیعی استفاده می شود و از مواد حساسیت زا و جزئیاتی که تیز یا خطر بلعیده شدن توسط کودک داشته باشد، استفاده نمی شود. بنابرین می توان گفت پوشاک برند ال سی وایکیکی ترکیه در سطح کیفی بسیار خوبی تولید شده و میزان بالای سطح رضایت مصرف کنندگان، منجر به ایجاد وفاداری و میل به خرید از برند ال سی وایکیکی ترکیه در سال های اخیر شده است. خرید از برند برشکا ترکیه، بعنوان یکی از برترین برندهای با کیفیت و موردپسند جوانان، انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید پوشاک می باشد. برند برشکا همیشه علایق و نیازهای افراد بویژه جوانان را برآورده کرده و طیف گسترده ای از لباس‌های رسمی و غیررسمی را تولید می کند. لباس ها با کیفیت ممتازی عرضه می شود و طراحی جوان پسند آن متقاضیان زیادی دارد. خرید از برند برشکا ترکیه، بخاطر استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد در تولیدات این برند، رو به افزایش بوده و رضایت  خریداران را جلب نموده است. همچنین علت تقاضای زیاد برای خرید از برند برشکا ترکیه، به دلیل قیمت مناسب لباس ها نسبت به کیفیت ممتاز آن است. در خرید از برند برشکا ترکیه،  دسترسی به تنوع گسترده ای از پوشاک زنانه و مردانه و انواع اکسسوری‌ها شامل ؛ کیف پول، کراوات، ساعت و عینک آفتابی و دیگر لوازم مردانه و زنانه خواهید داشت که جزو کالاهای سفارشی متداول در خرید از برند برشکا ترکیه هستند. می توانید با مراجعه به وب سایت برشکا ترکیه، آنچه را که می خواهید از میان تنوع لباس ها، کیف و کفش، عطرها و اکسسورهای متنوع مردانه، زنانه و بچه گانه انتخاب کنید. البته امکان خرید مستقیم از برخی برند های ترکیه ای وجود ندارد. سایت های واسط ایرانی مانند اینجا به ادرس https://inja.in/ سهولت خرید از برندهای ترکیه ای را برای شما فراهم نموده است. با انتخاب از سایت های ترکیه ای و ثبت سفارش خود در سایت اینجا، کالای خود را با کمترین هزینه خریداری کنید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

دوربین مداربسته را زیر آب نگه دارید

شاید فکر کنید چه نیازی باشد که یک دوربین مداربسته زیر آب باشد ؟! اما نسل جدید دوربین های مداربسته به خوبی در برابر هر شرایطی مقاومت می کنند.

دوربین مداربسته های بیرون خانه معمولا با تجهیز به درجه حفاظتی دوربین مداربسته در برابر باد و باران و برف مقاوم شده اند نسل اول این دوربین مداربسته تنها در شرایط قابل استفاده بودند که در محیطی آری از رطوبت و گرد و غبار برای آنها مهیا می شد.

دوربین های بعد تر با ارتقا این درجه حفاظتی به IP66 توانستند شرایط مرطوب و  گرد و غبار را پشتیبانی کنند .

ین دوربین ها ی مداربسته می توانند چندین قطره آب را تحمل کنند

اجازه دهید که توضیح این درجه های حفاظتی رکامل تر کنیم چرا که با دانستن دلیل این عدد گذاری و حروف توضیح دیگر درجه برایتان ملموس تر می شود درجه IP از کلمه لاتین international portection گرفته شده است که منظور از  IP درجه حفاظتی دوربین مداربسته است در ادامه دو عدد آمده است که نشان دهنده میزان حفاظت از دوربین مداربسته می باشد برای مثال IP54  درجه حفاظتی پایینی دارد چرا که از دوربین مداربسته در مقابل گرد و غبار هم محافظت نمی کند .

معمولاً خریداران دوربین الخصوص افرادی که می خواهند سیستم امنیتی خود را در حیاط یا بیرون خانه نصب کنند باید به دنبال یک دوربین با درجه حفاظتی بالا باشند.

برای مثال دوربین مداربسته IP67   می تواند بدر مقابل گرد و غبار ، باران، برف مقاوم باشد؛ علاوه بر این وجه تمایز این دستگاه آن است که می توان آن را داخل آب نگه داشت و به سلامت از آن استفاده کرد.

دقت کنید که دوربین مداربسته درجه حفاظتی لازم را داشته باشد برای مثال دوربین بالت شیائومی یا دوربین مداربسته بالت داهوا در انواع کیفیت مانند دوربین داهوا 2 مگاپیکسل ، دوربین داهوا 4 مگاپیکسل و دوربین 5 و 8 مگ وجود دارد که می توانید با آن فضای بیرونی خانه را به دقت بررسی کنید. قیمت دوربین مداربسته با درجه حفاظتی گران تر است اما این گرانی می تواند بیمه ای برای طول عمر بالای دوربین شما باشد.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

خرید لباس دخترانه از ترکیه ، به دلیل ارائه طیف گسترده انواع لباس دخترانه ترک با کیفیت بالا و قیمت مناسب، متقاضیان زیادی پیدا کرده است. از دلایل افزایش تقاضا برای خرید لباس دخترانه ترک ، جنس مرغوب تولیدات است. برای تولید انواع لباس دخترانه ترکیه ای، دقت بالایی در انتخاب مواد اولیه و پارچه ها صورت می گیرد. انواع پارچه های ابریشم، ویسکوز، پلی استر و کتان در تولیدات لباس دخترانه ترک بکار می رود که روکش های آنتی باکتریال و فناوری نانو در آن ها استفاده می شود. توجه زیادی که در انتخاب جنس مرغوب برای پارچه ها صورت می گیرد، اطمینان خوبی برای خرید لباس دخترانه از ترکیه ایجاد می کند. نکته دیگری که باعث افزایش تمایل برای خرید لباس دخترانه ترک شده است، طراحی و تولید انواع لباس دختر بچه ترکیه ای مطابق با اصول استاندارد تولیدات پوشاک کودکان است. عدم استفاده از جزئیاتی که ممکن است برای کودکان آسیب وارد کند، نکته اساسی است که بسیاری از برندهای تولید کننده پوشاک کودکان در ترکیه به آن توجه دارند. انواع لباس دختر بچه ترک در طرح ها و مدل های مختلف و متنوع مانند تاپ، شلوار جین، پیراهن، لباس راحتی، تیشرت و دامن توسط برندهای معتبر ترکیه ای مانند ال سی وایکیکی و دفاکتو ارائه می شود که بهترین انتخاب برای خرید لباس دخترانه از ترکیه می باشد. انواع مختلف لباس دخترانه ترک با طرح های جالب برای کودکان وجود دارد که برگرفته از شخصیت های محبوب کارتونی بوده و اشتیاق زیادی برای کودکان ایجاد خواهد کرد. یکی دیگر از آیتم های پر متقاضی برای خرید لباس دخترانه از ترکیه، خرید لباس مجلسی دخترانه از ترکیه است. دختر بچه ها به لباس های رنگی و پر زرق و برق علاقه دارند و دوست دارند که در مهمانی ها در میان دوستان خود بدرخشند. تنوع لباس مجلسی دخترانه ترک، طیف گسترده ای برای انتخاب و خرید پیش روی شما قرار می دهد. در تولید انواع لباس مجلسی دخترانه ترکیه ای، از پارچه های مرغوب استفاده می شود که با گذشت زمان به راحتی رنگ پس نمی دهد و پوسیده نمی شود. برای خرید اینترنتی لباس دخترانه از ترکیه می توانید به سایت های فروشگاهی مانند ترندیول و برندهایی مانند ال سی وایکیکی، دفاکتو، ماوی مراجعه کنید و از میان تنوع لباس دختر بچه ترک، آنچه را که دوست دارید برای فرزند خود انتخاب نمائید.

خرید لباس پسرانه از ترکیه ، برای افرادی که به دنبال خرید پوشاک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای فرزندان خود هستند، گزینه مناسبی می باشد. تنوع لباس پسرانه ترکیه ای در طرح ها و مدل های مختلف، گزینه های مختلفی برای طراحی استایل های متنوع کودکانه پیش روی شما قرار خواهد داد. با خرید لباس پسرانه ترکیه ای از برندهای شناخته شده ترک مانند دفاکتو، ال سی وایکیکی، کوتون و غیره می توانید بهترین کیفیت انواع لباس پسرانه ترکیه ای را با قیمت های مقرون به صرفه خریداری نمائید. تنوع در خرید لباس پسرانه ترکیه ای شامل انواع تی شرت، کت و شلوار پسرانه، شلوار جین، شلوارک می شود که در طرح های جذاب کودکانه و رنگ های متنوع ارائه می شود. از دلایل افزایش تقاضا برای خرید لباس پسرانه از ترکیه استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولیدات پوشاک است. در تولید انواع لباس پسرانه ترکیه ای، از پارچه های با کیفیت و الیاف طبیعی بدون مواد حساسیت زا استفاده می شود که رضایت افراد در خرید لباس پسرانه از ترکیه را به خود جلب نموده است. انواع لباس پسرانه ترک، با رعایت اصول استاندارد بالایی تولید تولید می شود و مواد و جزئیاتی که برای کودکان ممکن است آزار دهنده باشد یا آسیب وارد نماید، استفاده نمی شود. از این رو تقاضا برای خرید لباس پسرانه ترکیه ای به عنوان پوشاک مورد اطمینان از کیفیت رو به افزایش است. برای خرید لباس پسرانه از ترکیه می توانید راه حل ارزانی را انتخاب کنید. خرید اینترنتی لباس پسرانه از ترکیه بهترین راه برای خرید انواع لباس پسرانه ترک بدون صرف هزینه های زمانی و پولی است. با خرید اینترنتی لباس پسرانه از ترکیه، علاوه بر دسترسی به تنوع محصولات از برندهای معتبر و سایت های فروشگاهی در مدت زمان کوتاه، می توانید با بررسی قیمت های محصولات متنوع، خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. از مزیت های خرید اینترنتی لباس پسرانه از ترکیه، استفاده از تخفیف ها و قیمت های ویژه در حراجی های فصلی و مناسبتی در ترکیه است. می توانید برای خرید لباس پسرانه از ترکیه از سایت اینجا به آدرسhttps://inja.in  اقدام نمایئد.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

دوربین داهوا

در این مقاله ضمن معرفی سیستم امنیتی داهوا می خواهیم به چند مورد از  قابلیت های آن اشاره کنیم تا علاوه بر خرید با این غول امنیتی چینی بهتر آشنا شوید.

یکی از قابلیت های که مشتریان دوربین مداربسته به دنبال آن هستند کیفیت تصویر دوربین است داهوا با تنوع بالا در این زمینه از دوربین 2 مگا تا 20 مگاپیکسلی وجود دارد که جای اما و اگر برای مشتریان دوربین مداربسته نمی گذارد.

یک دیگر از مواردی که خریدارن همگی متفق القول به آن توجه دارند دید در شب این دوربین های مداربسته است دید در شب در این دوربین ها به سه دسته تقسیم می شوند استارلایت تمام رنگی ، نور ال ای دی و مادون قرمز است که هر کدام قابلیت های خود را دارد. این دوربین مداربسته ها دارای قابلیت های ویژه ای هستند که آن ها را از لحاظ قیمتی و کاربردی متمایز می کند.

برای مثال دوربین های چرخشی داهوا برای نظارت در محل کار بسیار مناسب هستند، این دوربین ها با چرخش 360 درجه و پوشش دهی همه زوایا می توانند بر تمام جزئیات اتاق زوم کنند.

داهوا همیشه پرچم دار تکنولوژی های جدید و سرمایه گذار در این بخش بوده است

دوربین های داهوا در سال های اخیر مجهز به سیستم هوش مصنوعی و ارتقاء دقت آن شده اند. برای مثال قابلیت تشخیص چهره در دوربین مداربسته های داهوا با آنالیز دقیق چهره در زمان مقرر هشدار لازم را به سمت سیستم میفرستند یا اینکه با استفاده از این تکنولوژی کار خطور و غیاب در مدرسه یا اداره ها به صورت دستی انجام نمی شود.

محصولات داهوا با استفاده از دستگاه ویدیو ریکورد دی وی ار داهوا یا ان وی ار داهوا کار خود را کامل می کنند به عبارتی این دستگاه در مغز و آنالیزور دیتای ویدئویی است که در نهایت با پردازش داده همگی به صورت طبقه بندی در هارد دوربین مداربسته ذخیره می شوند.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

منظور از سیستم امنیتی چیست؟

در دنیای مدرن امروزی که سیستم ها امنیتی نقش مهمی را ایفا می کنند باید اطلاعاتان را به سرعت به روز رسانی کنید چار که واژه سیستم امنیتی در چندین سال گذشته دچار تغییر تحول شده است و سیستم های امنیتی به صورت مستقل و بدون هیچ نگهبانی ایفای نقش می کنند؛ این سیستم ها با به کار گیری تکنولوژی های جدید در حال بالا بردن دقت و سرعت و کارایی خود هستند.

در این مقاله با این سیستم با دو مدل از این تجهیزات امنیتی یعنی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته آشنا خواهید شد و تفاوت آن ها را به صورت مختصر خواهیم گفت.

این  سیستم ها به صورت منحصر به فردی با با شناخت الگوها رفتاری یک نگهبان و نیاز افراد برای نظارت ساخته شده است؛ در ادامه به صورت ساده و عامیانه مب خواهیم چند مورد از این الگو ها را که به صورت سیستماتیک درآمده است توضیح دهیم.

برای مثال وظیفه یک نگهبان در حالت عادی شناسایی موارد مشکوک و گزارش آن به صاحب ملک است؛ حال این موارد مشکوک چطور شناسایی می شوند؟

معمولا نگهبان ها با کشیک دادن متوجه سر و صدا و حرکاتی می شوند دوربین مداربسته با و دزدگیر اماکن هر دو در حال دنبال کردن این حرکات هستند تا آن را گزارش کنند. تفاوت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن در هشدار و تصویر برداری است.

معمولا در دوربین مداربسته بعد از شناسایی موارد مشکوک تنها یک نوتیفکیشن به گوشی موبایل ارسال می شود اما در دزدگیر منزل با آژیر خطر و اطلاع رسانی سریع و دقیق به پلیس باعث جلوگیری از بسیاری از حوادث می شوند.

در عوض دوربین مداربسته به ضبط تصاویر و مستند سازی آن ها می پردازد.

در مثالی دیگر مایلم درباره یکی از نیازهای کاربر که نظارت است صحبت کنیم  ؛ یکی از دوربین های کاربردی در صنعت دوربین مداربسته دوربین اسپید دام است برای مثال PTZ داهوا با داشتن یک موتور در بدنه خود می تواند وربین را به صورت 360 درجه بچرخاند و تصاویر را از تمام زوایا پوشش دهد. دوربین این ویژگی در خانه ها و فروشگاه ها و اداره جات بسیار کاربرد دارد مدیران در همه اماکن نمی توانند به صورت حضوری شرکت داشته باشند به همین خاطر با نظارت به کارکنان از راه دور به راحتی می توانند سیستم یک کسب و کار را به خوبی مدیریت کنند.

تا اینجا با دومدل از این سیستمهای دوربین مداربسته آشنا شدید برای چک کردن قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مال مراجعه کنید.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

خرید کاپشن از ترکیه ، در سال های گذشته به دلیل کیفیت مناسب و تنوع قیمت گسترده آن در کشورهای مختلف رو به افزایش بوده است. خرید کاپشن از ترکیه برای خریداران پوشاک زمستانی با کیفیت، یک امتیاز محسوب می شود. قیمت های مقرون به صرفه در خرید کاپشن از ترکیه، مهمترین عامل برای خرید محصولات از ترکیه به شمار می آید. برندهای پوشاک معروف در جهان با عرضه محصولات خود در کشورهای دیگر مانند ترکیه، سنگاپور، مالزی و امارات با قیمت های مناسب، توانسته اند سهم بازار بیشتری در کشورهای دیگر برای خود ایجاد نمایند. بنابراین خرید کاپشن از ترکیه برای کسانی که علاقه مند به پوشاک زمستانی از برندهای معروف هستند، انتخاب مناسبی است. خرید کاپشن ترک نیز طرفداران زیادی دارد، چرا که در تولید انواع کاپشن ترک از پارچه های مرغوب عایق گرما استفاده شده است که محافظت خوبی در برابر هوای سرد دارند. همچنین قیمت انواع کاپشن ترک در مقایسه با برندهای معروف جهانی، مقرون به صرفه بوده و در عین حال کیفیت بسیار مرغوبی نیز دارند. برای خرید کاپشن از ترکیه علاوه بر خرید حضوری، می توان بصورت آنلاین نیز اقدام کرد. خرید اینترنتی کاپشن از ترکیه، ارزان ترین و سریع ترین راه برای خرید انواع پوشاک زمستانی ترک و غیر ترک می باشد. امکان دسترسی به تنوع گسترده انواع کاپشن ترک در فروشگاه های آنلاین ترکیه و سایت های برندها در خرید اینترنتی کاپشن از ترکیه وجود دارد. همچنین برای خرید کاپشن از برندهای جهانی، می توانید به وب سایت های فروشگاه این برندها در ترکیه مراجعه کنید و بصورت اینترنتی برای خرید کاپشن از ترکیه اقدام نمائید. خرید اینترنتی کاپشن از ترکیه، مزیت دیگری دارد و آن استفاده از تخفیف ها و حراجی های فصلی برندها و فروشگاه های آنلاین است. همچنین در خرید اینترنتی کاپشن از ترکیه، امکان بررسی مشخصات محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر فراهم می باشد.

خرید لباس ورزشی از ترکیه ، ارزان ترین راه برای تهیه پوشاک ورزشی مرغوب از برندهای ترک و جهانی مانند آدیداس، نایک، ریباک، پوما و غیره است. برندهای معروف جهانی تولید کننده پوشاک و کفش ورزشی، با راه اندازی شعب نمایندگی در ترکیه توانسته اند تقاضای زیادی برای خرید لباس ورزشی از ترکیه با قیمت های مقرون به صرفه ایجاد نمایند. برای خرید لباس ورزشی از ترکیه، می توانید به فروشگاه های نمایندگی نایک، آدیداس و ریباک در استانبول ترکیه مراجعه و محصولات ورزشی را به صورت اورجینال خریداری نمائید. برای بسیاری از افراد که امکان سفر ندارند ، برای خرید لباس ورزشی اورجینال از ترکیه، راه حل ارزان تری وجود دارد. برای افرادی که به دنبال صرفه جویی در زمان و هزینه باشند، خرید اینترنتی لباس ورزشی از ترکیه پیشنهاد می شود. با خرید اینترنتی لباس ورزشی از ترکیه، دسترسی به تنوع گسترده ای از محصولات اورجینال از برندهای معروف نایک، آدیداس، پوما، نیوبالانس و ریباک خواهید داشت. قیمت های مقرون به صرفه انواع لباس ورزشی از برندهای ترک و غیر ترک، نقش زیادی برای افزایش میزان تقاضا برای خرید لباس ورزشی اورجینال از ترکیه دارد. نایک بعنوان پرطرفدارترین برند ورزشی دنیا، انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید لباس ورزشی از ترکیه محسوب می شود. نایک با تولید محصولات مدرن و با کیفیت، پیشرو در تولید پوشاک ورزشی در جهان است. برای خرید اینترنتی لباس ورزشی از ترکیه، می توانید به سایت نایک ترکیه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. دومین برند پر طرفدار برای خرید لباس ورزشی از ترکیه، برند آدیداس می باشد که به ارائه نوآوری های مدرن در انواع محصولات ورزشی شهرت دارد. از این رو متقاضیان زیادی برای خرید اینترنتی لباس ورزشی از ترکیه و برند آدیداس وجود دارد. برای خرید لباس ورزشی از ترکیه، می توانید از طریق سایت های کارگزاری ایرانی اقدام نمائید. با انتخاب سایت اینجا برای خرید اینترنتی لباس ورزشی از ترکیه، می توانید از برندهای معروف جهانی و ترکیه ای، خرید ارزان و  آسانی داشته باشید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته در زمینه های زیادی پیشرفت داشته اند برای مثال یکی از این موارد حفظ و ذخیره سازی ویدیو های دوربین مداربسته است.

احتمال زیاد درک کوچکی درباره دیتا دارید و می دانید که دیتای ویدیوی چه حجم را در طول شبانه روز اشغال می کند.

حجم زیاد این داده ها در ظرفیت یک هارد محدود نیاز به یک مدیریت اتوماتیک دارد؛ برای مثال 50 دوربین مداربسته در نظر بگیرد که یک محیط بزرگ را تحت پوشش قرار داده است.

فرض کنید حجم دستای هر روزه 3 ترا باشد و برای آرشیو دیتای ویدئویی به مدت زمان یک ماه 90  ترا ظرفیت احتیاج باشد ، بدون شک این حجم زیادی است و نیاز به تعداد زیادی هارد دارد این تعداد هارد علاوه بر هزینه زیادی که هر ماهه دارد به صورت  عجیبی نیاز به مدیریت و بررسی دوباره دارد که این موارد به محتوای کنترل شوند.

یکی از راه حل های یکی از شرکت های بزرگ مانند داهوا در نظر گرفته است فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است.

حجم زیادی از این تصاویر بدون افت کیفیت فشرده و مد گذاری می شوند ، هوش مصنوعی این سیستم های امنیتی با استفاده از کد گذاری بر روی داده های ویدئویی به صورت موازی امنیت آن ها را نیز بیشتر می کند. فرض کنید دیتای ضبط شده دوربین داهوا 4 مگاپیکسل چه مقدار فضا اشغال می کند؟! داهوا برای کنترل حجم آن از فناوری حذف تصویر تکراری استفاده میکند.

برای مثال در یک محیط خلوت مانند خانه ای بدون سکنه تصاویر تکراری ضبط می شود با استفاده از این تکنولوژی تصویربرداری تکراری انجام نشده و مادامی که تصویر به صورت ثابت باشد فقط یکی از آن ها را ضبط می کند.

بدین ترتیب و هر حالتی حجم هارد پر شده و و نیاز به ایجاد فضای جدید است که با استفاده از خاصیت لوپ ریکوردینگ دستگاه قدیمی ترین فیلم های داخل هارد را پاک کرده و تا تصویر جدید داخل هارد ثبت شود .

این قابلیت در همه دوربین های مداربسته وجود دارد اما در بعضی مانند داهوا دستگاه ویدیو ریکودر مانند آن وی ار داهوا وظیفه کنترل دیتا را بر عهده دارد و در بعضی مانند دوربین مداربسته شیائومی همه تجهیزات داخل بدنه دوربین است.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

دوربین مداربسته از جمله لوازمی است که در تمام اماکن مانند خانته ، اداره ها ، انباره ها ، کارخانه ها ، خیابان و... همه جا یافت می شود. حتا این سیستم های امنیت جای خود را در خودرو ها و کنار کودکان نیز پید کرده است.

همانطور که گفته شده برای مکان های زیادی دوربین مداربسته  استفاده می شود و هر کدام از این امکان دوربین مناسب خود را طلب مبکند.

برای مثال دوربین مداربسته های مانند دوربین مداربسته داهوا برای اماکن مختلف دوربین هایی را به صورت اختصاصی طراحی و تولید کرده است. این کمپانی بزرگ دوربین مداربسته های خود را برای استفاده در سیستم شهری ، فرودگاه ها ، فروشگاها و به طور کلی اماکن خاص به صورت اختصاصی دراورده است.

دوربین مداربسته ها برای کنترل ترافیک ، تشخیص چهره های افراد و پیدا کردن الگو رفتاری و بسیاری از موارد دیگر به کار می رود به  خاطر است که در زندگی امروز نقش مهمی را بازی می کند.

برای استفاده دوربین های تحت شبکه داهوا دارای قابلییت های زیادی مانند تشخیص حرکت ،تشخیص چهره و نقشه گرمایی و دارای جزئیات زیادی است.

دوربین مداربسته ها با تجهیز به هوش مصنوعی تبدیل به یک وسیله کاربردی شده اند؛ برای مثال با استفاده از هوش مصنوعی نقشه گرمایی دیتای ویدئویی ارزشمندی جمع آوری شده است که با استفاده از آن به تحل رفتار مشتری پرداخته می شود.

در مثالی دیگر دوربین های تشخیص چهره دوربین های مداربسته در فرودگاه ها می تواند چهره های زیادی را آنالیز و افراد مجرم را شناسایی کند یا آنکه در ابعاد کوچک تر می تواند حضور افرا یک کمپانی را مورد بررسی قرار دهد حتا می توایند به محض ورود یک چهره خاص هشدار بگیرید و آن را دنبال کنید. دوربین مداربسته ای که داری تشخیص حرکت است حجم زیاد فیلم ها و دیتای ویدئویی را طبقه بندی می کند و سرچ را در آن امکان پذیر هر کدام از این قابلییت داخل ویدئو رکورد های دوربین های مداربسته قرار گرفته تا به عنوان مغز متفکر عمل کند.

برای مثال DVR داهو ا و دستگاه تحت شبکه داهوا یا این وی ار داهوا تحلیل و آنالیز همه دیتا ها را به دنبال دارد.

البته قیمت دوربین مداربسته با توجه به آپشن های آن افزایش پیدا می کند بنابراین باید این آپشن ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

  • مینو قلندری