webbin

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید عمده از ترکیه یکی از سودآورترین تجارت ها به شمار می آید. برای انواع کالا در ترکیه در حوزه پوشاک، چرم، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم قطعات خودر و غیره متقاضیان زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، بطور مثال، چرم ترکیه یکی از پر متقاضی ترین محصولات برای خرید عمده مستقیم از ترکیه می باشد که برندهای معروف کیف و کفش اروپا، به دنبال آن هستند. بطور کلی، با توجه به پایئن بودن هزینه های تولید در ترکیه ، بسیاری از کشورها به دنبال خرید عمده مستقیم از ترکیه هستند،  چرا که کیفیت مطلوب و در عین حال قیمت های مقرون به صرفه محصولات در ترکیه، انتخاب بسیار مناسبی برای خرید عمده از ترکیه به شمار می آید. محصولات کشورهای دیگر از جمله چین و بنگلادش، قیمت پائینی داشته اما کیفیت آن ها با محصولات ترکیه قابل مقایسه نیست. از سوی دیگر، عملیات گمرکی و ترخیص کالا در ترکیه با سرعت و تجهیزات پیشرفته انجام می شود که بسیاری از بازرگانان برای خرید عمده مستقیم از ترکیه تمایل بیشتری دارند. قیمت پائین و حاشیه سود بالا بعلاوه کیفیت خوب محصولات، استقبال زیادی برای خرید عمده از ترکیه ایجاد کرده است. امروزه با گسترش بازاریابی دیجیتال، بازرگانان به دنبال خرید با کمترین هزینه هستند. از این رو بهترین راه، خرید آنلاین عمده از ترکیه می باشد. با مراجعه به سایت های فروشگاهی و همچنین تعداد زیاد سایت خرید عمده از ترکیه  می توان با کمترین هزینه اقدام به خرید عمده آنلاین از ترکیه نمود.

ترکیه در حوزه تولید و عرضه پوشاک، در جهان شناخته شده است. یکی از پر متقاضی ترین حوزه ها برای خرید عمده از ترکیه، لباس و کیف و کفش ترکیه است. در سال های گذشته، افزایش استقبال برای خرید عمده لباس از ترکیه، دلایل مختلفی داشته است. ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در جدیدترین مدل های روز دنیا و طرح های شیک و زیبا استقبال زیادی را برای خرید لباس عمده از ترکیه ایجاد کرده است، چرا که به خوبی توانسته است توجه افراد با سلیقه های مختلف را به خود جلب نماید. از طرفی، کیفیت ممتاز پوشاک با استفاده از پارچه های مرغوب، از دلایل افزایش تقاضا برای خرید مستقیم پوشاک عمده از ترکیه می باشد. اما عامل برجسته ای که نقش مهمی در مبادلات تجاری دارد، قیمت های رقابتی پوشاک ترکیه است که بعنوان مزیت رقابتی برای خرید عمده لباس از ترکیه به شمار می آید. برای خرید لباس عمده از ترکیه نیاز به صرف هزینه های پولی و زمانی نیست. خرید اینترنتی عمده لباس از ترکیه، ارزانترین و سریعترین راه می باشد. می توانید از میان تولیدکنندگان معتبر ترکیه، بهترین آن ها را انتخاب و با خرید اینترنتی عمده لباس از ترکیه، در کمترین زمان و هزینه، اقدام نمائید. سایت اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه، انتخاب خوبی برای خرید لباس عمده از ترکیه می باشد.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

خرید عمده از ترکیه یکی از سودآورترین تجارت ها به شمار می آید. برای انواع کالا در ترکیه در حوزه پوشاک، چرم، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم قطعات خودر و غیره متقاضیان زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، بطور مثال، چرم ترکیه یکی از پر متقاضی ترین محصولات برای خرید عمده مستقیم از ترکیه می باشد که برندهای معروف کیف و کفش اروپا، به دنبال آن هستند. بطور کلی، با توجه به پایئن بودن هزینه های تولید در ترکیه ، بسیاری از کشورها به دنبال خرید عمده مستقیم از ترکیه هستند،  چرا که کیفیت مطلوب و در عین حال قیمت های مقرون به صرفه محصولات در ترکیه، انتخاب بسیار مناسبی برای خرید عمده از ترکیه به شمار می آید. محصولات کشورهای دیگر از جمله چین و بنگلادش، قیمت پائینی داشته اما کیفیت آن ها با محصولات ترکیه قابل مقایسه نیست. از سوی دیگر، عملیات گمرکی و ترخیص کالا در ترکیه با سرعت و تجهیزات پیشرفته انجام می شود که بسیاری از بازرگانان برای خرید عمده مستقیم از ترکیه تمایل بیشتری دارند. قیمت پائین و حاشیه سود بالا بعلاوه کیفیت خوب محصولات، استقبال زیادی برای خرید عمده از ترکیه ایجاد کرده است. امروزه با گسترش بازاریابی دیجیتال، بازرگانان به دنبال خرید با کمترین هزینه هستند. از این رو بهترین راه، خرید آنلاین عمده از ترکیه می باشد. با مراجعه به سایت های فروشگاهی و همچنین تعداد زیاد سایت خرید عمده از ترکیه  می توان با کمترین هزینه اقدام به خرید عمده آنلاین از ترکیه نمود.

ترکیه در حوزه تولید و عرضه پوشاک، در جهان شناخته شده است. یکی از پر متقاضی ترین حوزه ها برای خرید عمده از ترکیه، لباس و کیف و کفش ترکیه است. در سال های گذشته، افزایش استقبال برای خرید عمده لباس از ترکیه، دلایل مختلفی داشته است. ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در جدیدترین مدل های روز دنیا و طرح های شیک و زیبا استقبال زیادی را برای خرید لباس عمده از ترکیه ایجاد کرده است، چرا که به خوبی توانسته است توجه افراد با سلیقه های مختلف را به خود جلب نماید. از طرفی، کیفیت ممتاز پوشاک با استفاده از پارچه های مرغوب، از دلایل افزایش تقاضا برای خرید مستقیم پوشاک عمده از ترکیه می باشد. اما عامل برجسته ای که نقش مهمی در مبادلات تجاری دارد، قیمت های رقابتی پوشاک ترکیه است که بعنوان مزیت رقابتی برای خرید عمده لباس از ترکیه به شمار می آید. برای خرید لباس عمده از ترکیه نیاز به صرف هزینه های پولی و زمانی نیست. خرید اینترنتی عمده لباس از ترکیه، ارزانترین و سریعترین راه می باشد. می توانید از میان تولیدکنندگان معتبر ترکیه، بهترین آن ها را انتخاب و با خرید اینترنتی عمده لباس از ترکیه، در کمترین زمان و هزینه، اقدام نمائید. سایت اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه به آدرس https://inja.in/  انتخاب خوبی برای خرید لباس عمده از ترکیه می باشد.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰


معرفی برند های دوربین مداربسته

برای شناختن سیستم های امنیتی و آشنایی با این حوزه ابتدا باید با برندهای دوربین مداربسته آشنا شوید. شاید متوجه نباشید اما شرکت ها و کمپانی های بزرگی در این حوزه رقابت می کنند و سال ها پیش زمانی که افراد متوجه کاربرد این سیستم امنیتی شدند سرمایه گذاران زیادی در این حوزه شروع به سرمایه گذاری کرده اند‌.  بدون شک سرمایه گذاری به جا و درستی بوده است چرا که علاوه بر اینکه زندگی روزمره انسان را آسان تر کرده است و روش های مدرنی را برای ایجاد امنیت معرفی کرد کاربرد های فراوان و قابلیت های زیادی وارد این حوزه شد که به مشاغل زیادی مانند پلیس یا سیستم کنترل ترافیک کمک کرد.

برند های معروف دوربین مدار بسته که به صورت تخصصی در این حوزه کار می کنند بسیاری از اماکن را با سیستم های خود مجهز کرده و به جزو پرچم داران و پیشرو ها در گسترش قابلیت های دوربین مدار بسته بوده است؛ این شرکت ها که دو مثال قوی از آن ها داهوا و هایک ویژن است سهم بزرگی از بازار جهانی را به نفع خود تصاحب کرده است

در این بین کمپانی های کوچک و بزرگ زیادی که به صورت تخصصی در این حوزه مشغول نبودند به این بازار پیوستند تا سهمی از این تجارت جهانی کسب کنند برند هایی مانند سامسونگ و شیائومی اگرچه به صورت تخصصی در این حوزه کار نمی کنند اما به پشتوانه دانشی که در بازار الکترونیک داشتند محصولات با کیفیتی را وارد بازار کردند.

در ادامه این درباره دو برند دوربین مداربسته بیشتر توضیح خواهیم داد و محصولات آن را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

 

دوربین داهوا

Dahua یک شرکت چینی که رقیب قدری در حوزه سیستم های امنیتی به شمار می‌رود علاوه بر چین بازار های جهانی زیادی حتی ایران را از آن خود کرده است. یکی از مزایای رقابتی دوربین مداربسته داهوا نسبت به دوربین های امنیتی دیگر به روز بودن تکنولوژی های آن است. داهوا هر ساله بخش مشخصی از درآمد خود را صرف توسعه فناوری های جدید در دوربین های خود می کند و اهمیت زیاد این برند باعث شده مدل های دوربین مدار بسته داهوا با اختلاف از سایر رقبا اولین و بهترین فناوری ها را داشته باشند.

دوربین داهوا تنوع زیادی در محصولات خود دارد تا پاسخ گوی نیاز همه افراد در این حوزه باشد. برای مثال دوربین مداربسته داهوا در انواع کیفیت مختلف از دوربین دو مگاپیکسل تا دوربین 15 مگاپیکسل را تولید می کند؛ علاوه براین دید در شب های مختلف سنسور های متنوع باعث شده افراد متناسب با آن چیزی که می خواهند از برند داهوا دوربین مداربسته تهیه کنند. همینطور این برند ادعا دارد که دوربین های داهوا متناسب با اماکن به صورت شخصی سازی شده در می آورد.

البته این تنها یک ادعا نیست بلکه دوربین های داهوا به صورت تخصصی برای سیستم ترافیک شهری ، فرودگاه ها، فروشگاه ها و اماکن عمومی طراحی و ساخته شده است.

تکنولوژی های مختلف این سیستم های امنیتی در قالب تحت شبکه و آنالوگ ارائه می شود.

دوربین های تحت شبکه داهوا با انتقال تصویر در بستر اینترنت می تواند اجازه مشاهده فیلم دوربین را به صورت لایو و زنده در اختیارتان بگذارد. دوربین مداربسته داهوا ویژگی های زیاد و ممتازی  را در دوربین مداربسته های خود ارائه می کند که در مقاله های بعدی آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

برند دوربین شیائومی 

احتمالا برند شیائومی  Xiaomi را به واسطه گوشی های موبایل خوبی که دارد می شناسید. اما این تنها محصول با کیفیت آن نیست بلکه شیائومی با وارد شدن به حوزه های مختلف صلاحیت و شایستگی خود را در تولید محصولات الکترونیکی ثابت کرده است. دوربین مدار بسته شیائومی هم مانند دیگر تجهیزات شیایومی برای بهتر کردن زندگی ما تولید می‌شود.

دوربین مدار بسته شیائومی جزو محصولات اولیه ای کمپانی شیائومی نبود اما به مرور وارد بازار شد و جایگاه خود را در مارکت دوربین مداربسته پیدا کرد.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را با تنوع دوربین های خارج و داخل خانه و دوربین خودرو شیایومی به بازار ارائه داد که از این بین دوربین شیائومی بیبی کم و خودرو آن بیش از همه مورد استقبال قرار گرفتند

دوربین مداربسته شیائومی با پرداخت به جزئیات و کاربرد دوربین توانست محصول خوبی را وارد باز کند برای مثال دوربین مداربسته شیائومی بیبی کم آن با حساسیت به صدای بچه و سگ می تواند هشدار لازم را به کاربر ارسال کند یا آنکه به محض حرکت کودک دوربین مداربسته شیائومی شروع به آژیر و هشدار به والدین می کند. دقت و ظرافت محصولات شیائومی به همراه قیمت مناسب آن مدلهای مختلف دوربین مداربسته شیائومی را به عنوان گزینه ای مناسب به بازار معرفی کرده است

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

برند کوتون ترکیه یکی از شناخته شده ترین برندهای پوشاک ترکیه در جهان است.انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه در طرح های زیبا و شیک با بهترین کیفیت توسط این مجموعه ارائه می شود که متقاضیان زیادی برای خرید از کوتون ترکیه ایجاد کرده است. برندهای معروف ترکیه ای مانند کوتون، انتخاب بسیاری از افراد برای طراحی استایل های زیبای چهار فصل می باشد.  Koton ترکیه با استفاده از تجهیزات پیشرفته در تولید محصولات خود، کیفیت عالی را هدف اول تولید پوشاک خود قرار داده است. با گسترش فروشگاه های کوتون در سراسر ترکیه و درکشورهای مختلف، سهولت دسترس برای خرید مستقیم از کوتون ترکیه فراهم شده است. علاوه بر این، برای خرید اینترنتی از کوتون ترکیه می توانید به سایت فروشگاهی این برند مراجعه کنید و از میان تنوع محصولات از جمله لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش  و لوازم جانبی انتخاب نمائید.

یکی دیگر از برندهای معروف پوشاک ترکیه ، برند defacto می باشد. برند دفاکتو ترکیه، از برندهای پیشرو در صنعت مد لباس می باشد که در سال 2005 تاسیس شد. این برند از آغاز بر تولید با کیفیت متمرکز شد و به خوبی توانست در کشورهای مختلف بازار خرید از دفاکتو ترکیه را گسترش دهد. قیمت محصولات برند دفاکتو در محدوده متوسط بوده و در میان قشر متوسط از محبوبیت زیادی برخوردار است. به طور کلی قیمت محصولات دفاکتو ترکیه از کیفیت آن پائین تر بوده و رضایت زیادی در خرید از برند defacto ترکیه ایجاد کرده است. برای خرید آنلاین از دفاکتو ترکیه می توانید به سایت فروشگاهی این برند مراجعه کنید و از میان طیف گسترده محصولات آن، انتخاب نمائید. از آنجائیکه امکان خرید مستقیم از سایت های فروشگاهی ترکیه برای ایرانیان فراهم نمی باشد، سایت های کارگزاری خرید از ترکیه مانند اینجا پیشنهاد می شود. سایت اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه، با کمترین هزینه باربری و ارزانترین قیمت لیر سفارش شما را ثبت ، تحویل و ارسال می نماید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

ترکیه به عنوان یکی از قطب های مد و پوشاک در جهان شهرت دارد که سالانه بیش از 65 میلیارد دلار صرف تولید پوشاک و محصولات مد می کند. صنعت پوشاک ترکیه به دلیل استفاده از پارچه ها و منسوجات مرغوب و ارائه طرح های مدرن و نوآورانه در تولید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه روند روبه رشدی داشته است و توانسته است جایگاه بسیار خوبی در صنعت مد و پوشاک جهان در خرید مستقیم از ترکیه برای خود ایجاد کند. از این رو می توان گفت، بخش قابل توجهی از صادرات این کشور، به حوزه منسوجات و پوشاک مربوط می شود. شرکت های تولید کننده انواع منسوجات، پوشاک، کیف و کفش در ترکیه بالغ بر پنجاه و نه هزار واحد می باشد که مجموعه فعالیت های آن ها، 3.3 درصد از کل صادرات ترکیه را به خود اختصاص داده است.بخش بزرگی از صادرات پوشاک ترکیه به کشورهای اروپایی بوده که در این میان بیشترین میزان واردات مربوط به کشورهای آلمان، انگلیس و اسپانیا می باشد رقمی بالغ بر 8 میلیارد دلار داشته است. در گزارش (WTO)  در سال 2020، ترکیه با ارزش صادراتی معادل 29 میلیارد دلار، رتبه هفتم در صادرات منسوجات و پارچه را به خود اختصاص داده است. همچنین این کشور، چهارمین صادر کننده پوشاک در جهان است که این امر به دلیل کیفیت مرغوب پوشاک و طرح های بی نظیر آن ها است که با جدیدترین روند مد جهانی همراه بوده و متقاضیان زیادی در سراسر جهان برای خود ایجاد کرده است. به کارگیری استانداردهای لازم از جمله استاندارد اکولوژیکی بین المللی در تولید پوشاک ترک، از مزیت های صنعت پوشاک ترکیه است که استفاده از مواد رنگی سرطان زا را در خط تولید محصولات خود ممنوع کرده است.

امروزه با توجه به گسترش فضای کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های آنلاین، تمایل برای خرید آنلاین افزایش یافته است. برای خرید انواع پوشاک از ترکیه نیز، راه ارزانتری وجود دارد که نیاز به صرف هزینه های پولی و زمانی زیادی ندارد. ترندیول، بزرگترین سایت فروشگاهی ترکیه و پربازدیدترین سایت فروشگاهی در خاورمیانه است که برای خرید لباس از ترکیه ، یکی از بهترین گزینه هاست. این سایت فروشگاهی در سال 2010 آغاز به کار کرد که با ایجاد بسترعرضه و تقاضا برای مشتریان و تامین کنندگان، فرصت فروش محصولات تولید این کشور را در کشورهای دیگر فراهم نموده است. این سایت فروشگاهی با گسترش بخش های فناوری و تمرکز برتحقیقات و توسعه، ارتقای شبکه حمل ونقل بهینه با سرعت و کارایی بیشتر، میزان تقاضا برای خرید آنلاین از ترکیه را افزایش داده است. سایت ترندیول ترکیه، با جذب سرمایه گذاری از صندوق های سرمایه  گذاری از سراسر دنیا، مهمترین و بزرگترین استارت آپ ترکیه است که بیشترین میزان جذب سرمایه گذاری را ایجاد کرده است. علی بابا از مهمترین سرمایه گذاران ترندیول می باشد که با سرمایه گذاری بالغ بر 600 میلیون دلار، ارزش آن را به 9 میلیارد دلار رساند. بیش از 90 درصد بازدیدکنندگان سایت ترندیول، از کشور ترکیه بوده و کمتر از 10 درصد بازدیدکنندگان برای خرید از ترندیول، از کشورهای دیگر می باشد. ارائه تنوع گسترده ای از انواع محصولات و ملزومات زندگی، پوشاک ، لوازم خانگی، مواد غذایی و دارویی در سایت ترندیول باعث شده تا بازدیدهای آن، رشد 4 درصد در ماه داشته باشد. بالاترین حجم ترافیک این سایت، در نوامبر 2022 به بیش از 215 میلیون بازدید رسید که میزان حجم ترافیک بسیار قابل توجه برای یک سایت فروشگاهی می باشد. همچنین با راه اندازی اپلیکیشن خرید، فرصت خرید ارزان و آسانی برای کاربران ایجاد کرده است. علاوه بر دسترسی به مجموعه گسترده از محصولات برندهای مختلف و تنوع قیمتی، کاربران می توانند از پیشنهادهای ویژه و تخفیف های شگفت انگیز استفاده نمایند. برای خرید آسان و ارزان از کشور ترکیه، بدون نیاز به صرف هزینه های سفر، می توانید از طریق سایت های کارگزاری خرید از ترکیه، مانند اینجا اقدام نمایید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

خرید کاپشن چرم از ترکیه، انتخاب مناسبی برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال استایل های جذاب زمستانی هستند. آیتم های چرم شامل کاپشن چرم ترک، بوت و یا چکمه چرم، همواره در استایل های کلاسیک و مدرن جایگاه ویژه ای دارد. انتخاب بسیاری از افراد برای استایل های زمستانی، خرید کاپشن چرم از ترکیه بوده است. با خرید کاپشن چرم ترک ، به تنوع گسترده ای از محصولات چرم از برندهای معروف ترکیه ای و جهانی دسترسی  خواهید داشت که گزینه های زیادی پیش روی شما قرار خواهد داد. برندهای معروف پوشاک ترک مانند واکو، دفاکتو، دسا و دریمود با تولید انواع پوشاک زمستانی از جمله انواع کاپشن چرم ترک از بهترین نوع چرم و در مدل ها و طرح های مد روز، متقاضیان زیادی برای خرید کاپشن چرم از ترکیه ایجاد کرده اند. در تولید انواع چرم با کیفیت، از بهترین چرم خام و تجهیزات مدرن استفاده می شود که این امر باعث افزایش رضایت از خرید کاپشن چرم ترکیه ای شده است. همچنین به دلیل پایئن بودن هزینه های تولید ترکیه، در خرید کاپشن چرم ترک، با قیمت های بسیار مناسبی در مقایسه با برند های جهانی رو برو خواهید شد. همچنین طرح ها و مدل های انواع کاپشن چرم ترکیه ای با الهام از مد روز دنیا، توانسته به خوبی نیاز ها و سلیقه های افراد مختلف را در خرید کاپشن چرم ترکیه ای برآورده نماید. علاوه بر این، در خرید کاپشن چرم از ترکیه، امکان خرید از برندهای اروپایی و آمریکایی برای افراد با بودجه های مختلف، فراهم است. خرید کاپشن چرم از ترکیه و برندهای معروف همواره  با قیمت های مقرون به صرفه صورت می پذیرد. برای خرید کاپشن چرم از ترکیه، می توان بصورت اینترنتی اقدام به خرید ارزان و آسان نمود. با خرید اینترنتی کاپشن چرم از ترکیه، دسترسی به طیف گسترده ای از انواع پوشاک چرم ترک و غیر ترک خواهید داشت که با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد.

خرید لوازم آرایش از ترکیه در میان کشورهای خاورمیانه روند رو به رشدی داشته است. دلیل افزایش میزان تقاضا برای خرید لوازم آرایش از ترکیه، موقعیت جغرافیایی این کشور به عنوان پل ارتباطی میان کشورهای آسیایی و تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اروپایی است. ترکیه با تولید و ارائه انواع محصولات زیبایی و بهداشتی با کیفیت استاندارد بالا توانسته متقاضیان زیادی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه ، به خود جلب کند. متقاضیان زیادی برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه و برندهای ترک وجود دارد. برندهایی همچون فلورمار، فارماسی، پاستل و گودلن رز که از استاندارد های بالایی برخوردار بوده و  به خوبی توانسته اند جایگاه خوبی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کسب نمایند. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ترکیه رونق چشم گیری داشته است که این امر به دلیل دو ویژگی اصلی کیفیت و قیمت های رقابتی آن است. محصولات آرایشی بهداشتی ترکیه مطابق با استانداردهای بالای جهانی تولید می شوند و رعایت حد بالای دقت در انتخاب مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی، باعث اطمینان از کیفیت و تمایل زیاد برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه شده است. برای خرید مستقیم لوازم آرایش از ترکیه، بصورت اینترنتی می توان اقدام کرد. در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه، علاوه بر خرید لوازم آرایشی ترکیه ای، می توانید از برندهای جهانی نیز خرید نمائید. از مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایشی از ترکیه، این است که امکان دسترسی به تنوع گسترده از انواع محصولات زیبایی و مراقبت پوست، فراهم است و برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه نیاز به صرف هزینه های زمانی و پولی نخواهید داشت. اما امکان خرید مستقیم لوازم آرایش از ترکیه از طریق سایت های فروشگاهی برای ایرانیان فراهم نیست، از این رو برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی از ترکیه اقدام از طریق سایت های کارگزای مانند https://inja.in/    گزینه مناسبی است.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم آرایش از ترکیه ، در میان کشورهای خاورمیانه روند رو به رشدی داشته است. دلیل افزایش میزان تقاضا برای خرید لوازم آرایش از ترکیه، موقعیت جغرافیایی این کشور به عنوان پل ارتباطی میان کشورهای آسیایی و تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اروپایی است. ترکیه با تولید و ارائه انواع محصولات زیبایی و بهداشتی با کیفیت استاندارد بالا توانسته متقاضیان زیادی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه به خود جلب کند. متقاضیان زیادی برای خرید لوازم آرایشی از ترکیه و برندهای ترک وجود دارد. برندهایی همچون فلورمار، فارماسی، پاستل و گودلن رز که از استاندارد های بالایی برخوردار بوده و  به خوبی توانسته اند جایگاه خوبی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کسب نمایند. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ترکیه رونق چشم گیری داشته است که این امر به دلیل دو ویژگی اصلی کیفیت و قیمت های رقابتی آن است. محصولات آرایشی بهداشتی ترکیه مطابق با استانداردهای بالای جهانی تولید می شوند و رعایت حد بالای دقت در انتخاب مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی، باعث اطمینان از کیفیت و تمایل زیاد برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه شده است. برای خرید مستقیم لوازم آرایش از ترکیه، بصورت اینترنتی می توان اقدام کرد. در خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه، علاوه بر خرید لوازم آرایشی ترکیه ای، می توانید از برندهای جهانی نیز خرید نمائید. از مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایشی از ترکیه، این است که امکان دسترسی به تنوع گسترده از انواع محصولات زیبایی و مراقبت پوست، فراهم است و برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیه نیاز به صرف هزینه های زمانی و پولی نخواهید داشت.

خرید کفش ورزشی از ترکیه ، گزینه مناسب برای خرید ارزان از میان برندهای معروف ورزشی ترکیه ای و جهانی به شمار می آید. محصولات برندهای معروف ورزشی در دنیا، همواره قیمت بالایی دارد. اما برای خرید محصولات از برندهای ممتاز مانند نایک، آدیداس و ریباک راه حل ارزان تری وجود دارد. بسیاری از برندهای پرطرفدار با راه اندازی نمایندگی فروش در کشورهای دیگر مانند ترکیه، به فروش محصولات خود با قیمت های مقرون به صرفه می پردازند که این امر باعث افزایش تقاضا برای خرید کفش ورزشی از ترکیه شده است. بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولات اورجینال از برندهای ورزشی معروف هستند که با خرید کفش  ورزشی از ترکیه، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت های بسیار مناسب فراهم است. برای خرید کفش ورزشی از ترکیه می توانید به مراکز فروشگاهی برندهای معروف در شهر استانبول مراجعه و با قیمت های مناسب خرید خود را انجام دهید. اما برای بسیاری از افراد که امکان سفر به ترکیه نداشته و  تمایل به خرید کفش ورزشی از ترکیه دارند، خرید اینترنتی کفش ورزشی از ترکیه پیشنهاد می شود. با خرید کفش ورزشی از ترکیه، دسترسی به تنوع گسترده ای از انواع محصولات و کفش ورزشی از برندهای مختلف خواهید داشت که امکان مقایسه محصولات و قیمت های آن ها برای کاربران فراهم است.  همچنین با خرید کفش ورزشی از ترکیه و  فروشگاه های آنلاین، محصولات از برندهای مختلف با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد که در مقایسه با سایت های کشورهای مبدا، بسیار مقرون به صرفه می باشد. از دیگر مزیت های خرید اینترنتی کفش ورزشی از ترکیه، امکان استفاده از تخفیف های فروش ویژه در حراجی های فصلی ترکیه است. برای خرید کفش ورزشی از ترکیه، امکان خرید مستقیم از سایت های ترکیه ای برای ایرانیان فراهم نیست. بنابراین برای خرید اینترنتی کفش ورزشی از ترکیه، می توانید از طریق سایت های کارگزای ایرانی مانند اینجا به آدرس https://inja.in/ اقدام نمائید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

دو مدل از بهترین محصولات دوربین شیائومی

برند شیائومی  تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که کمتر از 10 به یکی از رقیبان سرسخت و جدی در بازار تبدیل شد؛ بدون شک محبوبیت ترین برند شیائومی به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت کاربران بوده است.

شیائومی بعد از مدت کوتاهی شروع به تولید لوازم الکترونیکی جانبی مانند دوربین مداربسته شیائومی کرد که این لوازم هم به دلیل اساس داشتن کیفیت و قیمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربین شیائومی داخل خانه و دوربین بالت شیائومی و همچنین دوربین خودرو شیایومی تقسیم کرد. این دوربین مداربسته های شیایومی همگی تحت شبکه هستد در حالی که کمانی های مداربسته دیگر سیستم های خود را تحت آنالوگ و دیجیتال ارائه می دهند شیایومی با انتخاب بهترین آن ها به صورت تخصصی به تولید دوربین تحت شبکه شیائومی پرداخت.

بین محصولات دوربین مداربسته شیائومی دو مدل بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اینکه دلایل محبوبیت این دو دوربین مداربسته شیائومی را به صورت جداگانه توضیح دهم می خواهم یک فاکتور مهم در تولید دوربین شیایومی بگویم که همه محصولات برگ برنده شیایومی است؛ طراحی زیبای محصولات از لحاظ شکل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربین مداربسته شیائومی را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است.

همچنین شیائومی سعی داشته تا با به کار گیری  AI و سنسور های هوشمند در دوربین های خود این وسایل را کاربردی و از دیگر محصولات سیستم امنیتی و نظارتی متمایز کند. در ادامه قابلیت های بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی خواهیم پرداخت.

 

قابلیت های بیبی کم شیایومی

همانطور که در بالا اشاره دوربین بیبی کم شیایومی علاوه بر اینکه ظاهر زیبای داشت اما تنها یک وسیله لوکس الکترونیک برای اتاق کودک نبود بلکه سیستم نظارتی قوی آن به والدین اجازه دیدن کودک خود را در هر ساعت و وقتی می داد

از آن جایی که دوربین بیبی کم شیایومی مانند دیگر دوربین مداربسته های شیایومی تحت شبکه بر روی گوشی موبایل می توان تصاویر را در هر مکان و زمان دید.

کاربرد نظارتی دوربین بیبی کم شیایومی را می توان به صورت کامل بر روی طراحی ساختار آن دید؛ بیبی کم شیایومی با چرخش 360 درجه می تواند  بر تمام زوایای اتاق نظارت کند  همچنین بیبی کم شیایومی با داشتن لنز ولیدی می تواند با میدان دید بیشتری به منطقه یا محیط اطراف خود نگاهی داشته باشد.

از جمله مزایای دیگر بیبی کم شیائومی حساسیت این سیستم به صدای کودکان است چرا که این دوربین با کاربرد نظارت بر کودکان، سالمندان و در انتها حیوانات خانگی ساخته شده است و می توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما این ها تنها قابلیت های بیبی کم شیایومی نیستند بلکه بیبی کم شیایومی با در نظر گرفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی قابلیت انتقال صدای دو طرف را برایتان امکان پذیر کرده است.  این قابلیت برای صحبت و مکالمه با کودکان و یا سالمندان بسیار مفید خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیبی کم شیایومی را می توانید در خانه بر روی میز یا قفسه کتاب خانه قرار دهید و همچنین می توانید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید و تصاویر را از زاویه دلخواه ببینید؛ برای اطلاعات بیشتر درباره بیبی کم شیایومی کلیک کنید.

 

قابلیت ها و ویژگی های دوربین خودرو شیایومی

طراحی دوربین خودرو شیایومی به گونه ای است که می توان از سه زاویه خودرو را مشاهده کرد؛ دوربین خودرو شیایومی برای داشبورد، پشت ماشین و برای اینه جلو ساخته شده است؛ این دوربین های ثبت وقایع شیائومی می توانند برای راننده های تازه کار بسیار مناسب باشند چرا که راننده ها در اول کار برای پارک کردن خودرو دچار چالش می شوند با استفاده از دوربین مداربسته خودرو شیایومی می توانند پشت ماشین را به طور کامل رویت کنند و فاصله خود را با اطراف حفظ کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی هم با داشتن لنز ولید تقریباً  زاویه دید 120 درجه را در اختیار می گذارد.

اما این دوربین خودرو شیایومی چه کاربردهایی دارد و چگونه به ما کمک می کند ؟ بدون شک دوربین خودرو شیایومی زمانی که دچار سانحه رانندگی یا تصادفی شوید تمام جزئیات را برای شما ضبط می کند دوربین مداربسته خودرو شیایومی می تواند ای تصاویر را به عنوان مستندات به افسر پلیس یا مراکز بیمه ارائه دهد. چرا که به محض ضربه خوردن ماشین دوربین اتومبیل شیائومی شروع به ضبط فیلم می کند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت می‌کند حتی در زمان پارک خودرو و لحظه ای که ماشین خاموش است به محض ضربه خورد فیلم ها ذخیره می شوند.

درست است که دوربین های مداربسته مثل دوربین خودرو شیایومی برای محافظت و امنیت است اما بعضی از افراد از این فیلم دوربین خودرو شیایومی برای ثبت خاطره سفر خود استفاده می کنند که این هم یکی از قابلیت های آن است.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰


معرفی برند های دوربین مداربسته

برای شناختن سیستم های امنیتی و آشنایی با این حوزه ابتدا باید با برندهای دوربین مداربسته آشنا شوید. شاید متوجه نباشید اما شرکت ها و کمپانی های بزرگی در این حوزه رقابت می کنند و سال ها پیش زمانی که افراد متوجه کاربرد این سیستم امنیتی شدند سرمایه گذاران زیادی در این حوزه شروع به سرمایه گذاری کرده اند‌.  بدون شک سرمایه گذاری به جا و درستی بوده است چرا که علاوه بر اینکه زندگی روزمره انسان را آسان تر کرده است و روش های مدرنی را برای ایجاد امنیت معرفی کرد کاربرد های فراوان و قابلیت های زیادی وارد این حوزه شد که به مشاغل زیادی مانند پلیس یا سیستم کنترل ترافیک کمک کرد.

برند های معروف دوربین مدار بسته که به صورت تخصصی در این حوزه کار می کنند بسیاری از اماکن را با سیستم های خود مجهز کرده و به جزو پرچم داران و پیشرو ها در گسترش قابلیت های دوربین مدار بسته بوده است؛ این شرکت ها که دو مثال قوی از آن ها داهوا و هایک ویژن است سهم بزرگی از بازار جهانی را به نفع خود تصاحب کرده است

در این بین کمپانی های کوچک و بزرگ زیادی که به صورت تخصصی در این حوزه مشغول نبودند به این بازار پیوستند تا سهمی از این تجارت جهانی کسب کنند برند هایی مانند سامسونگ و شیائومی اگرچه به صورت تخصصی در این حوزه کار نمی کنند اما به پشتوانه دانشی که در بازار الکترونیک داشتند محصولات با کیفیتی را وارد بازار کردند.

در ادامه این درباره دو برند دوربین مداربسته بیشتر توضیح خواهیم داد و محصولات آن را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

 

برند دوربین داهوا

این برند چینی که رقیب قدری در حوزه سیستم های امنیتی به شمار می‌رود علاوه بر چین بازار های جهانی زیادی حتی ایران را از آن خود کرده است. یکی از مزایای رقابتی دوربین مداربسته داهوا نسبت به دوربین های امنیتی دیگر به روز بودن تکنولوژی های آن است. داهوا هر ساله بخش مشخصی از درآمد خود را صرف توسعه فناوری های جدید در دوربین های خود می کند و اهمیت زیاد این برند باعث شده مدل های دوربین مدار بسته داهوا با اختلاف از سایر رقبا اولین و بهترین فناوری ها را داشته باشند.

دوربین داهوا تنوع زیادی در محصولات خود دارد تا پاسخ گوی نیاز همه افراد در این حوزه باشد. برای مثال دوربین مداربسته داهوا در انواع کیفیت مختلف از دوربین دو مگاپیکسل تا دوربین 15 مگاپیکسل را تولید می کند؛ علاوه براین دید در شب های مختلف سنسور های متنوع باعث شده افراد متناسب با آن چیزی که می خواهند از برند داهوا دوربین مداربسته تهیه کنند. همینطور این برند ادعا دارد که دوربین های داهوا متناسب با اماکن به صورت شخصی سازی شده در می آورد.

البته این تنها یک ادعا نیست بلکه دوربین های داهوا به صورت تخصصی برای سیستم ترافیک شهری ، فرودگاه ها، فروشگاه ها و اماکن عمومی طراحی و ساخته شده است.

تکنولوژی های مختلف این سیستم های امنیتی در قالب تحت شبکه و آنالوگ ارائه می شود.

دوربین های تحت شبکه داهوا با انتقال تصویر در بستر اینترنت می تواند اجازه مشاهده فیلم دوربین را به صورت لایو و زنده در اختیارتان بگذارد. دوربین مداربسته داهوا ویژگی های زیاد و ممتازی  را در دوربین مداربسته های خود ارائه می کند که در مقاله های بعدی آن ها را معرفی خواهیم کرد.

 

 

برند دوربین شیائومی 

احتمالا برند شیائومی را به واسطه گوشی های موبایل خوبی که دارد می شناسید. اما این تنها محصول با کیفیت آن نیست بلکه شیائومی با وارد شدن به حوزه های مختلف صلاحیت و شایستگی خود را در تولید محصولات الکترونیکی ثابت کرده است. دوربین مدار بسته شیائومی هم مانند دیگر تجهیزات شیایومی برای بهتر کردن زندگی ما تولید می‌شود.

دوربین مداربسته شیائومی جزو محصولات اولیه ای کمپانی شیائومی نبود اما به مرور وارد بازار شد و جایگاه خود را در مارکت دوربین مداربسته پیدا کرد.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را با تنوع دوربین های خارج و داخل خانه و دوربین خودرو شیایومی به بازار ارائه داد که از این بین دوربین شیائومی بیبی کم و خودرو آن بیش از همه مورد استقبال قرار گرفتند

دوربین مداربسته شیائومی با پرداخت به جزئیات و کاربرد دوربین توانست محصول خوبی را وارد باز کند برای مثال دوربین مداربسته شیائومی بیبی کم آن با حساسیت به صدای بچه و سگ می تواند هشدار لازم را به کاربر ارسال کند یا آنکه به محض حرکت کودک دوربین مداربسته شیائومی شروع به آژیر و هشدار به والدین می کند. دقت و ظرافت محصولات شیائومی به همراه قیمت مناسب آن مدلهای مختلف دوربین مداربسته شیائومی را به عنوان گزینه ای مناسب به بازار معرفی کرده است

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد علاقه مند به خرید مستفیم از برند های معروف مانند زارا و نایک هستند اما خرید مستقیم از برندهای معروف پوشاک جهانی در ایران امکان پذیر نیست. خرید از برند زارا ترکیه، یکی از آسان ترین راه ها برای خرید مستقیم از برند زارا و تحویل در ایران می باشد. چرا که به علت وجود تحریم ها، خرید مستقیم از برندهای معروف امکان پذیر نیست. درنتیجه بسیاری از افراد برای خرید محصولات برندها، از طریق سایت های فروشگاهی آن ها در ترکیه اقدام می کنند. برند زارا از موفق ترین برندهای مد در جهان بوده و افزایش تقاضا برای خرید از برند زارا ترکیه، به دلیل کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن محصولات آن برای فرهنگ ها و گروه های سنی متفاوت می باشد.با خرید از برند زارا ترکیه، به تنوع بی نظیر از پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه شامل لباس، کیف و کفش، اکسسوری، لباس شنا، عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت. موفقیت زارا ناشی از توانایی آن در همگام شدن با مد روز و پیاده سازی  آن در مجموعه محصولات خود با سرعت بالا است که این امر موجب تقاضای رو به رشد خرید از برند زارا در سراسر دنیا شده است. از عواملی که منجر به رشد تقاضا برای خرید از برند زارا ترکیه شده این است که به دقت پیگیر تحو لات مد روز در سراسر جهان است. علاوه بر زارا، پوشاک ورزشی نایک نیز خط تولید خود را در ترکیه از سال 2011 جهت خرید از نایک ترکیه راه اندازی کرده است. برای خرید نایک از ترکیه می توان به فروشگاه های محصولات نایک در شهرهای ترکیه مانند استانبول، ازمیر، آنتالیا، آنکارا و تمامی شهرهای بزرگ ترکیه مراجعه کرد. همچنین بصورت اینترنتی می توان به وب سایت nike.com/tr مراجعه کرد.از دلایل افزایش تقاضا برای خرید از نایک ترکیه این است که در مقایسه با برندهای ورزشی رقیبانش، پیشرو  بوده و پیوسته امتیاز بیشتری دریافت کرده است. خرید از نایک ترکیه بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال خرید پوشاک ورزشی نایک با کمترین هزینه می باشند. می توانید برای خرید آنلاین لباس ورزشی، کفش و لوازم جانبی زنانه، مردانه و بچگانه با قیمت های مناسب در ترکیه، سفارش خود را از طریق سایت های واسطه مانند اینجا به انجام برسانید. سایت اینجا، امکان خرید از سایت های خارجی را برای شما فراهم می آورده تا به راحتی از بهترین برند های معروف خرید ارزان و آسانی داشته باشید.

 

  • مینو قلندری