webbin

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

دو مدل از بهترین انواع دوربین مداربسته شیائومی

برند شیائومی  تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی است که کمتر از 10 به یکی از رقیبان سرسخت و جدی در بازار تبدیل شد؛ بدون شک محبوبیت ترین برند شیائومی به واسطه بازخورد مثبت آن از سمت کاربران بوده است.

شیائومی بعد از مدت کوتاهی شروع به تولید لوازم الکترونیکی جانبی مانند دوربین مداربسته شیائومی کرد که این لوازم هم به دلیل اساس داشتن کیفیت و قیمت مناسب در بازار پر فروش شدند.

دوربین مداربسته شیائومی محصولات خود را در بازار به سه دسته دوربین شیائومی داخل خانه و دوربین بالت شیائومی و همچنین دوربین خودرو شیایومی تقسیم کرد. این دوربین مداربسته های شیایومی همگی تحت شبکه هستد در حالی که کمانی های مداربسته دیگر سیستم های خود را تحت آنالوگ و دیجیتال ارائه می دهند شیایومی با انتخاب بهترین آن ها به صورت تخصصی به تولید دوربین تحت شبکه شیائومی پرداخت.

بین محصولات دوربین مداربسته شیائومی دو مدل بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی از همه پر طرفدار شدند اما قبل از اینکه دلایل محبوبیت این دو دوربین مداربسته شیائومی را به صورت جداگانه توضیح دهم می خواهم یک فاکتور مهم در تولید دوربین شیایومی بگویم که همه محصولات برگ برنده شیایومی است؛ طراحی زیبای محصولات از لحاظ شکل بدنه و ظرافت و دقت آن دوربین مداربسته شیائومی را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است.

همچنین شیائومی سعی داشته تا با به کار گیری  AI و سنسور های هوشمند در دوربین های خود این وسایل را کاربردی و از دیگر محصولات سیستم امنیتی و نظارتی متمایز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته شیائومی اینجا کلیک کنید. در ادامه قابلیت های بیبی کم و دوربین خودرو شیایومی خواهیم پرداخت.

 

 

قابلیت های بیبی کم شیایومی

همانطور که در بالا اشاره بیبی کم شیایومی علاوه بر اینکه ظاهر زیبای داشت اما تنها یک وسیله لوکس الکترونیک برای اتاق کودک نبود بلکه سیستم نظارتی قوی آن به والدین اجازه دیدن کودک خود را در هر ساعت و وقتی می داد

از آن جایی که دوربین بیبی کم شیایومی مانند دیگر دوربین مداربسته های شیایومی تحت شبکه بر روی گوشی موبایل می توان تصاویر را در هر مکان و زمان دید.

کاربرد نظارتی دوربین بیبی کم شیایومی را می توان به صورت کامل بر روی طراحی ساختار آن دید؛ بیبی کم شیایومی با چرخش 360 درجه می تواند  بر تمام زوایای اتاق نظارت کند  همچنین بیبی کم شیایومی با داشتن لنز ولیدی می تواند با میدان دید بیشتری به منطقه یا محیط اطراف خود نگاهی داشته باشد.

از جمله مزایای دیگر بیبی کم شیائومی حساسیت این سیستم به صدای کودکان است چرا که این دوربین با کاربرد نظارت بر کودکان، سالمندان و در انتها حیوانات خانگی ساخته شده است و می توان با استفاده از سلامت و حال آن ها با خبر شد.

اما این ها تنها قابلیت های بیبی کم شیایومی نیستند بلکه بیبی کم شیایومی با در نظر گرفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی قابلیت انتقال صدای دو طرف را برایتان امکان پذیر کرده است.  این قابلیت برای صحبت و مکالمه با کودکان و یا سالمندان بسیار مفید خواهد بود.

دوربین مدار بسته بیبی کم شیایومی را می توانید در خانه بر روی میز یا قفسه کتاب خانه قرار دهید و همچنین می توانید آن را به دیوار یا سقف نصب کنید و تصاویر را از زاویه دلخواه ببینید؛ برای اطلاعات بیشتر درباره بیبی کم شیایومی کلیک کنید.

 

 

قابلیت ها و ویژگی های دوربین خودرو شیایومی

طراحی دوربین خودرو شیایومی به گونه ای است که می توان از سه زاویه خودرو را مشاهده کرد؛ دوربین خودرو شیایومی برای داشبورد، پشت ماشین و برای اینه جلو ساخته شده است؛ این دوربین های ثبت وقایع شیائومی می توانند برای راننده های تازه کار بسیار مناسب باشند چرا که راننده ها در اول کار برای پارک کردن خودرو دچار چالش می شوند با استفاده از دوربین مداربسته خودرو شیایومی می توانند پشت ماشین را به طور کامل رویت کنند و فاصله خود را با اطراف حفظ کنند.

دوربین ثبت وقایع خودرو شیائومی هم با داشتن لنز ولید تقریباً  زاویه دید 120 درجه را در اختیار می گذارد.

اما این دوربین خودرو شیایومی چه کاربردهایی دارد و چگونه به ما کمک می کند ؟ بدون شک دوربین خودرو شیایومی زمانی که دچار سانحه رانندگی یا تصادفی شوید تمام جزئیات را برای شما ضبط می کند دوربین مداربسته خودرو شیایومی می تواند ای تصاویر را به عنوان مستندات به افسر پلیس یا مراکز بیمه ارائه دهد. چرا که به محض ضربه خوردن ماشین دوربین اتومبیل شیائومی شروع به ضبط فیلم می کند و لحظه به لحظه آن را در رم ثبت می‌کند حتی در زمان پارک خودرو و لحظه ای که ماشین خاموش است به محض ضربه خورد فیلم ها ذخیره می شوند.

درست است که دوربین های مداربسته مثل دوربین خودرو شیایومی برای محافظت و امنیت است اما بعضی از افراد از این فیلم دوربین خودرو شیایومی برای ثبت خاطره سفر خود استفاده می کنند که این هم یکی از قابلیت های آن است.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

در سال های گذشته، خرید اینترنتی از سایت های ترکیه روند چشمگیری داشته است، چرا که برای خرید محصولات از بهترین برندها، نیازی به سفر به ترکیه و صرف هزینه های گزاف نخواهد بود و ارزان ترین راه، خرید آنلاین از ترکیه می باشد. علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، علت افزایش استقبال برای خرید آنلاین از سایت های ترکیه، عرضه محصولات برندهای ترک و برندهای جهانی با قیمت های مقرون به صرفه در سایت های فروشگاهی ترکیه است. با توجه به اینکه هزینه های تولید در کشورهای در حال توسعه مانند ترکیه پائین تر از کشورهای اروپائی است، بنابراین قیمت تمام شده محصولات برندهای معروف مانند نایک، نیز کمتر بوده و بنابراین خرید بهترین برندها از کشور ترکیه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

از طرفی، امکان خرید مستقیم از سایت های برندهای معروف دنیا مانند نایک ، آیداس،  zara ترکیه ، برشکا و غیره برای ایرانیان امکان پذیر نیست، از این رو، بسیاری از افراد به دنبال خرید از برندهای معروف با کمترین هزینه هستند. انتخاب و خرید از برندها برای ایرانیان از طریق کشورهای همسایه مانند ترکیه، بهترین و ارزانترین راه است، چرا که علاوه بر خرید محصولات اورجینال این برندها با قیمت های کمتر، هزینه ارسال و زمان دریافت سفارش نیز پائین می باشد. با مراجعه به سایت های خرید از ترکیه ، می توانید از میان تنوع گسترده محصولات برندهای zara  ترکیه، آدیداس، برشکا ترکیه و نایک ترکیه خرید ارزانی داشته باشید. علاوه بر برندهای معروف دنیا، با مراجعه به بهترین سایت های خرید از ترکیه مانند سایت ترندیول ترکیه می توانید از بهترین برندهای پوشاک این کشور نیز خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. برندهای معروف پوشاک در ترکیه، مانند برند کوتون، برند دفاکتو ترکیه، کالینز ترکیه ، برند ماوی و برند سارار در سایت های فروشگاهی خود و سایت های فروشگاهی ترکیه به ارائه محصولات خود می پردازند.

 خرید آنلاین از سایت های ترکیه مزیت های فراوانی دارد؛ در درجه اول، دسترسی به مجموعه بی نظیری از انواع محصولات از لوازم خانگی و لوازم الکتریکی گرفته تا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی ترکیه، کتاب و غیره در دسترس کاربران قرار می گیرد که تفاوت قیمت های رقابتی این سایت ها، فرصت خرید ارزانی را برای کاربران فراهم می نماید. از سوی دیگر، سایت های خرید از ترکیه، با ارائه تخفیفات شگفت انگیز در حراجی های دوره ای و فصلی، متقاضیان زیادی برای خرید لباس از ترکیه ایجاد کرده اند.

بهترین سایت های خرید از ترکیه

از بهترین سایت های خرید از ترکیه در انتخاب اول می توان به سایت ترندیول ترکیه اشاره کرد. این سایت بزرگترین سایت فروشگاهی ترکیه با بیشترین حجم ترافیک و بازدید در خاورمیانه می باشد. trendyol  با ارائه محصولات بیش از 2300 تولید کننده داخلی، در جهت رشد و توسعه کسب و کارهای داخلی تاثیر بسزایی داشته است. از سوی دیگر، با ارائه محصولات از برندهای غیر ترک، زمینه افزایش بازدید و خرید از این سایت با تخفیف های شگفت انگیز برای افراد در کشورهای مختلف بخصوص در حوزه خاورمیانه فراهم می باشد.

سایت  Hepsiburada ، دومین و یکی از بهترین سایت های خرید از ترکیه به شمار می آید که با ارائه محصولات متنوع از انواع لوازم خانگی، لوازم و قطعات خودرو، لوازم الکتریکی، بهترین برندهای لوازم آرایشی ترکیه ، لباس زنانه ترکیه ، لباس مردانه ترک و انواع  لباس بچه گانه ترکیه با قیمت های رقابتی توانسته است سهم بازار خوبی در خرید آنلاین محصولات در ترکیه ایجاد کند.

از دیگر سایت های خرید از ترکیه می توان به سایت آمازون ترکیه اشاره کرد. آمازون ترکیه محصولات متنوعی از برندهای معروف جهان در دسته های متنوع از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، کتاب، پوشاک و مد را با قیمت هایی پائین تر از سایت آمازون آمریکا ارائه می نماید.

در لیست سایت های خرید از ترکیه می توان به سایت های بوینر، N11 و مورهیپو اشاره کرد که هریک با عرضه محصولات با کیفیت از بهترین برندهای ترکیه، از محبوبیت خوبی در ترکیه برخوردار بوده و به خوبی توانسته اند اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمایند.

از آنجائیکه امکان خرید مستقیم از ترکیه برای ایرانیان فراهم نمی باشد، برای تهیه محصولات از بهترین برندها، می توان از طریق سایت خرید از ترکیه اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه اقدام کرد. فرصت خرید ارزان از ترکیه در کوتاهترین زمان با خرید از سایت اینجا برای کاربران فراهم می باشد.

منبع : سایت ویرگول

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته ها در دنیای امروزی برای بسیاری از اماکن استفاده می شوند و شما با مراجعه به یک  فروشگاه دوربین مداربسته می توانید مشاوره بگیرید برای مثال یکی از مواردی که هنگام خرید دوربین مداربسته کارشناس برای شما توضیح می دهد این است که برای تجهیز یک مکان کوچک به سیستم امنیتی حداقل به  دو دوربین مداربسته احتیاج دارید.
دوربین های مداربسته را باید در زاویه های مختلف نصب کرده تا پوشش دهی کافی برای تمامی زوایای اتاق را داشته باشد.
به همین خاطر کارشناسان دوربین ها را در پکیج های حداقل دوتایی در نظر می گیرند.
برای مثال پکیج دوربین مداربسته داهوا یکی از همین موارد است که در بسته بندی های 2، 4، 8، 16 و 32 برای اماکن بزرگ در نظر گرفته شده است.
طبقه تجربه و تخصص کارشناسان یک دوربین مداربسته بالت و یک دام برای استفاده در محیط های مختلف در نظر گرفته می شود که به می توان به دلخواه آن ها را در داخل یا بیرون از خانه نصب کرد.
همانطور که گفته شد  دوربین های مداربسته حداقل با 2 تا n تعداد اماکن را پوشش می دهند و این بستگی به گستردگی اماکن شما دارد. برای مثال در بعضی از پروژه ها لازم است که تا 1000 متر آن طرف تر دوربین مداربسته نصب شود.
در  پروژه های بزرگ معمولا از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می شود تا در ضبط فیلم دوربین مداربسته اختلال ایجاد نشود.
برای چنین پروژه های دوربین مداربسته را به صورت عمده خرید میکننده.

نکته ای که در خرید عمده دوربین مداربسته اهمیت دارد ضمانت نامه معتبر آن است. گاهی دوربین هایمداربسته داری اشکال با قیمت پایین تر فروخته می شود که بدون گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است.

برای نصب این دوربین مدار های مداربسته از سیم و کابل استفاده می شود که سیگنال های ویدئویی بدون هیچ اختلالی انتقال پیدا می کند.

پخش دوربین مداربسته دوربین مال در این زمینه سال ها فعالییت  داشته و انواع برند دوربین مداربسته را به صورت تکی و عمده در اختیار افراد می گذارد.

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

سیستم های امنیتی چه کار می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که سیستم های امنیتی مدرن امروزی دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته هستند که باید منظور از آن ها در این سوال مشخص شود.

اما برای آن که تشابه این سیستم های امنیتی را توضیح دهیم هر دو را توضیح می دهیم هر دو این سیستم ها جلوگیری از خطر های احتمالی است و در یک راستا کار می‌کنند.

و تفاوت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن رویکرد جلوگیری از آن است همانطور که پیداست دوربین مداربسته بر اساس داده های ویدئویی و تحلیل آنها اعلان خطر می کند و دزدگیر اماکن با استفاده از سنسور های که دارد موقعیت های خطر را شناسایی می کند.

اما در این مقاله از doorbinmall.com  می خواهیم چند ویژگی سیستم ها که با استفاده از آن ها امنیت بر محیط افزایش پیدا می کنند را توضیح دهیم.

 

سیستم و عملکرد دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ها در حالت کلاسیک که قابلیت های کمی برای تشخیص موقعیت های خطرناک داشتند فقط با ضبط فیلم دوربین مداربسته مستندات را داخل هارد ذخیره می کردند و باعث به دام انداختن مزاحمان می شدند.

دوربین مداربسته علاوه بر اینکه اطلاعات را داخل هارد ذخیره می‌کند وجود و نصب آن باعث فراری دادن افراد مزاحم می‌شود.

آمارهای تحقیقاتی نشان داده است در اماکنی که دوربین مداربسته در آن ها نصب شده جرم و جنایت تا حد زیادی کم شده است؛ بنابراین فقط نصب آن عامل بازدارنده دارد.

دوربین مداربسته ها قابلیتهای زیادی دارند مثلاً دوربین داهوا تحت شبکه قابلیت چک کردن فیلم ها را به صورت در اختیارتان می گذارد. با استفاده از این ویژگی می توانید هر لحظه اقدام به چک کرد فیلم دوربین ها کنید.

اما ai نقش اساسی تشخیص خطرات داشته است ، برای مثال دوربین مدار بسته داهوا مجهز به قابلیت تشخیص چهره می تواند ورود افراد متفرقه را به شما گزارش دهد این دوربین مداربسته می تواند با تشخیص چهره فرد تمام فیلم های که در سابقه حافظه دوربین هست را بازیابی کند و به عنوان فعالیت های آن چهره به شما نمایش دهد.

 

دوربین مداربسته ها با داشتن قابلیت تشخیص حرکت در محیط های خلوت می تواند ورود افراد مزاحم را گزارش کن این سیستم های امنیتی می توانند با تفکیک حرکات انسان از حیوانات و ماشین آلارم های به موقع ارسال کنند تا از احتمالات و اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

دوربین مداربسته های داری موتور این حرکات را تشخیص داده و به دنبال سوژه به صورت اتوماتیک می چرخند تا کوچک ترین موارد را از دست ندهند.

دوربین مداربسته ها با داشتن این قابلیت ها از یک نگهبان و یک انسان بهتر عمل کرده و به خوبی تمام موارد را رصد می کنند. یکی دیگر از قابلیت های دوربین مداربسته محافظت از مناطق تعیین شده است برای مثال با در نظر گرفتن دوربین مداربسته کنار دیوار می توانید یک خط محافظ برای دیوار در نظر بگیرید که اگر فردی از دیوار بالا رفت و از خط مرزی گذشت دوربین اعلان خطر کند. با در نظر گرفتن همه این موارد متوجه قابلیت های این سیستم شدید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین مداربسته کلیک کنید.

 

 

عملکرد سیستم های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن در واقع یک سیستم هشدار است که به محض فعال شدن می تواند هشداری های موثری داشته باشد.

دزدگیر اماکن به چند صورت خطر موجود را اعلام می کند، که یکی از آن ها آژیر هشدار محلی است که در تمام دزدگیر اماکن به صورت کلاسیک وجود دارد اما در دزدگیر اماکن پیشرفته خطر به پلیس و صاحب مکان گزارش می شود برای مثال در دزدگیر فورنت به سه مدل پیامک و تماس از طریق خط تلفن ثابت و همراه صورت می گیرد، کافی است که شماره تلفن ها را بر اساس اولویت داخل سیستم دزدگیر اماکن قرار دهید تا به ترتیب با آنها تماس گرفته شود. حال سوال اینجاست که دزدگیر اماکن چگونه موقعیت های خطر را شناسایی می کند؟ برای مثال سنسور تشخیص حرکت سیستم دزدگیر اماکن از طریق ماکروویو این خطرات را تشخیص می دهد.

امواج در زمان ثابتی منتشر می شوند ‌و به داخل دستگاه باز می گردند زمانی که به جسم محرکی برخورد کنند این بازه زمانی تغییر کرده و گزارش تشخیص حرکت به دزدگیر اماکن فرستاده می شود.

دزدگیر اماکن با سنسور های زیادی مانند بیم خطی یا شکستن شیشه موارد خطر را تشخیص می دهد.

در سنسور تشخیص شیشه که حساس به ارتعاشات و صدای شکستن است آژیر دزدگیر اماکن فعال می شود

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

ویدیو ریکورد دوربین مداربسته چیست ؟و چه کاری انجام می دهد؟

شاید این حقیقت که ویدیو ریکورد در دوربین مداربسته بیشتر کارها را انجام می‌دهد و به نوعی قلب تپنده یک سیستم امنیتی است را بارها شنیده باشید.

دوربین ها با دستگاه ویدیو ریکورد فرایند ضبط خود را کامل میکنند برای مثال دوربین آنالوگ داهوا با استفاده از از سیم و کابل کوکسیال تصاویر ضبط شده از دوربین مداربسته را به سمت ویدیو ریکورد می فرستد تا در هارد دوربین مداربسته ذخیره شود در ادامه ضبط تصاویر را به صورت جداگانه در دو دستگاه دی وی ار و آن وی ار داهوا توضیح می دهیم.در ادمه به صورت مختصر درباره این دو دستگاه توضیح میدهمی اما برای خواندن توضیحات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

 

DVR داهوا

دی وی ار داهوا اگرچه جزو نسل اول ویدیو ریکورد ها برای ضبط فیلم دوربین آنالوگ داهوا بود اما کیفیت واین دستگاه و شایستگی آن زیاد بود و علاوه بر اینکه کنار گذاشته نشد ، با توسعه ویژگی ها هنوز یکی از گزینه های پر فروش بازار است.

وظیفه اصلی دی وی ار داهوا فشرده سازی تصاویر و ذخیره آن هارد دوربین مداربسته می باشد.

دی‌ وی ار داهوا در تعداد کانالهای مختلف وجود دارد؛ برای مثال اگر 4 دوربین مداربسته خریداری کردید DVR داهوا 4 کاناله برای این تعداد مناسب است اما اگر قصد اضافه کردن تعداد دوربین مداربسته را دارید می توانید DVR داهوا با تعداد کانال بیشتری خریداری کنید.

دی وی ار داهوا فقط همین نیست بلکه این دستگاه ها اغلب به هوش مصنوعی مجهز شده تا تصویر ضبط شده را آنالیز کنند. این کار علاوه بر استفاده از سیستم هشدار دهنده ای که دارد می تواند تصاویر را به صورت دسته بندی شده داخل هارد ذخیره کند تا برای پیدا کردن یک فیلم خاص ساعت ها به تماشای فیلم کل دوربین ننشینند؛ بلکه با جستجو بین دیتای ویدئویی می توانند فیلم یک چهره خاص، یا زمان رفت و آمد اتومبیل را جستجو کنند. دی وی ار داهوا محدودیت پشتیبانی انواع کیفیت دوربین مداربسته داهوا را دارد بنابراین نکته ای که باید در خرید DVR داهوا در نظر بگیرید کیفیت آن است یعنی برای نصب دوربین داهوا 5 مگاپیکسل ، دی وی ار داهوا باید تا کیفیت 5 مگاپیکسل را ساپورت کند در غیر این صورت فیلم های ضبط شده 5 مگ واقعی نخواهند بود.

برای دیدن قیمت DVR داهوا اینجا کلیک کنید.

 

NVR  داهوا

این دستگاه ویدیو ریکورد برای ضبط دوربین تحت شبکه داهوا در هارد به کار می رود. تفاوت آن وی ار داهوا با دستگاه قبلی استفاده از اینترنت برای اتصال به شبکه اینترنت و انتقال دیتای ویدئویی است در این سیستم ها با استفاده از کابل اترنت همه ی دوربین ها متصل به شبکه اینترنت محلی می شوند و در بستر اینترنت شروع به ذخیره سازی وایرلس می کنند.

از جمله  NVR داهوا قابلیت تشخیص حرکت آن است با استفاده از این ویژگی دستگاه تمام دیتا های ویدئویی آنالیز می شوند و با تنظیم آن سیستم هشداردهنده به موقع اعلان خطر می کند NVR داهوا با این قابلیت در موقعیت های خلوت و کم رفت و آمدی مانند ورودی یک انبار به محض حرکت افارد و یا ورود وسیله نقلیه این رویدادها را اطلاع دهد.

آن وی ار داهوا با گرفتن این سیگنال یک نوتفیکیشن به  گوشی موبایل فرد می فرستد تا موقعیت توسط صاحب ملک چک شود.

یکی دیگر از قابلیت های NVR داهوا تشخیص چهره است دوربین های داهوا تصاویر را در هارد دیسک ذخیره می کنند و این دیتای ویدیوی یک دیتا بیس از اطلاعاتی است که در حافظه ذخیره شده در این بین اگر در تنظیمات NVR داهوا چهره فردی را وارد کنید این چهره برای دوربین به عنوان سوژه تخت تعقیب قرار. می گیرد و ورود و خروج سوژه یا مجموعه فعالیت های آن به صورت هشدار به گوشی موبایل ارسال می شود.

 

ان وی ار داهوا در کنار داشتن قابلیت های پیشرفته تصاویر را با بهترین کیفیت داخل هارد ذخیره می کند و به مرور زمان دچار افت کیفیت و خرابی نمی شود. نکته آخر آنکه NVR داهوا در انواع 4 تا 32 کانال وجود دارد تا دستگاه مناسب خود را خریداری کنید. برای دیدن قیمت ان وی ار داهوا اینجا کلیک کنید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

پوشاک ترکیه در بازارهای جهانی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار هستند. دلیل افزایش تقاضای جهانی برای خرید مستقیم لباس از ترکیه، در درجه اول کیفیت مرغوب تولیدات در مدل های متنوع و طرح های جدید و مد روز است. از سوی دیگر، قیمت مناسب محصولات ترک، گزینه خوبی برای واردات با حاشیه سود بالا به شمار می آید که اشتیاق زیادی در میان بازرگانان حوزه پوشاک برای خرید لباس عمده از ترکیه ایجاد می کند. با توجه به این امر، دولت ترکیه نیز در راستای حمایت از تولیدات داخلی جهت گسترش فروش محصولات ترکیه ای در بازارهای جهانی، اقدامات و حمایت های زیادی را به عمل آورده است. حمایت از استارت آپ ها و حوزه های جدید کسب و کار در حیطه تجارت الکترونیک از جمله شرکت هایی مانند ترندیول ، Hepsiburada و Getir علاوه بر موفقیت در داخل ترکیه، در سطح بین المللی نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است. ابتکارات دولت ترکیه در جهت حمایت از برندهای ترکیه و گسترش نوآوری در این کشور شامل معافیت های  مالیاتی برای شرکت های متمرکز بر فناور ی های جدید، حمایت مالی و صدور ضمانت نامه اعتباری برای شرکت های صادراتی می باشد که فرصت های خوبی برای کارآفرینی و رشد و توسعه برندهای ترکیه شده است. بر این اساس، برندهای پوشاک در ترکیه نیز با حمایت های دولت،  بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و همگامی با صنعت مد پوشاک در دنیا توانسته اند نمایش خوبی از صنعت پوشاک ترکیه در جهان ارائه دهند. در صنعت پوشاک ترکیه، برندهای زیادی به عرضه انواع لباس مردانه ترک، لباس زنانه ترکیه ای و لباس بچه گانه ترک می پردازند که طرفداران زیادی را در کشورهای مختلف برای خود جلب کرده اند. علاوه بر راه اندازی فروشگاه ها در سراسر جهان، فرصت خرید آنلاین از ترکیه، امکان خرید آسان و ارزان محصولات ترکیه ای را فراهم نموده است. افراد در کشورهای مختلف، به راحتی با مراجعه به سایت های فروشگاهی ترکیه و فروشگاه های آنلاین برندهای معروف با انتخاب از میان طیف گسترده محصولات می توانند با پرداخت قیمت های مقرون به صرفه، محصولات با کیفیتی را خریداری نمایند. معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه که در سطح جهانی از شهرت خوبی برخوردار هستند عبارتند از؛

برند ال سی وایکیکی

معروف ترین برند پوشاک ترکیه ، برند ال سی وایکیکی است که به ارائه گزینه های بیشمار لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، از لباس های راحتی و لباس ورزشی گرفته تا لباس های رسمی و کلاسیک، کیف و کفش، جواهرات و اقلام غیر پوشاک با قیمت های مقرون به صرفه می پردازد. این برند با طراحی های شیک و جذاب مطابق با مد توانسته است طیف وسیعی از مصرف کنندگان در رده های سنی مختلف را به خود جلب کند و در فراتر از مرزهای ترکیه، محبوبیت فراوانی پیدا کند. از نقاط قوت  LC Waikiki تمرکز بر ارائه قیمت های مناسب برای اکثریت جامعه خریداران بدون افت کیفیت محصولات است. ال سی وایکیکی با استفاده از مواد مرغوب و پارچه های با کیفیت، به ارائه انواع پوشاک در جدیدترین طرح ها می پردازد و در عین حال، قیمت محصولات را در حد متعادل و رقابتی حفظ می کند.

برند واکو

واکو ، جزو برندهای لوکس ترکیه در حوزه پوشاک و لوازم جانبی است. این برند با تمرکز بر ارائه طرح های جدید و نوآورانه و توجه به جزئیات ، از پیشگامان صنعت پوشاک ترکیه در سطح جهان به شمار می آید. محصولات برند واکو ترکیه، شامل انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، جواهرات و دیگر منسوجات خانگی است که با استفاده از مواد مرغوب و درجه یک مانند ترمه، چرم و ابریشم در طرح های ظریف و زیبا تولید و عرضه می شود. محصولات برند Vakko به عنوان یک برند لوکس با طراحی سطح بالا، حضور قدرتمندی در بازار مد جهانی داشته است و معمولا محصولات آن در سطح بالای قیمتی قرار دارند. اما این مجموعه جهت گسترش بازار فروش خود، خط جدید محصولات با قیمت های مقرون به صرفه با نام V by Vakko راه اندازی کرده است. همچنین از دلایل شهرت جهانی برند واکو، پیشگامی آن در صنعت مد ترکیه است. واکو اولین برند در ترکیه است که ایونت های مد را راه اندازی کرده و با حمایت از طراحان خلاق، به ترویج مد پوشاک به عنوان یکی از صنایع کلیدی در ترکیه کمک زیادی کرده است.

کوتون

برند کوتون ترکیه، از موفق ترین برندهای پوشاک ترکیه ای است که به دلیل ارائه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب، شناخته شده می باشد. محصولات Koton با طراحی پوشاک، کیف و کفش و لوازم جانبی مطابق با آخرین روند مد روز دنیا ، توجه طیف وسیعی از افراد در رده های سنی مختلف را به خود جلب کرده است. از نقاط قوت برند کوتون ترکیه، ارائه قیمت های مناسب با حفظ کیفیت و مد روز بودن محصولات خود است. طراحان این مجموعه، آخرین روندهای مد روز را بررسی و در محصولات خود پیاده می کنند. بازار فروش محصولات کوتون ترکیه با راه اندازی فروشگاه های خود در کشورهای مختلف در حال گسترش بوده و علاوه بر این، فرصت خرید آنلاین از کوتون ترکیه نیز در سراسر جهان فراهم می باشد. به طور کلی، برند های پوشاک ترکیه با کیفیت مطلوب، طرح های مد روز و قیمت های رقابتی، سهم خوبی در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده اند و طرفداران زیادی برای خرید از ترکیه ایجاد کرده اند.

برای خرید ارزان و آسان بدون نیاز به سفر به ترکیه، می توانید از طریق سایت خرید از ترکیه اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه، با کمترین هزینه باربری و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و تحویل بگیرید.

منبع : https://vrgl.ir/JHMQO 

 

 

 

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

نکته درباره دوربین مداربسته

به عنوان کارشناس دوربین مداربسته

Doorbinmall.com

 می خواهم تاریخچه کوتاهی از دوربین مداربسته ها را به صورت مختصر برایتان توضیح دهم؛ دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی امروزی آنچنان غرق در قابلیت های متنوع و مختلف شده اند که تفکیک این ویژگی ها و توضیح همه س آن ها نه در این مقاله می گنجند نه آنکه گویا خواهد بود چرا که دوربین مداربسته های مدرن امروزی با دقت و تجهیز به هوش مصنوعی دیگر نیازی به نگهبان ندارند. بنابراین چاره ای نیست تا به جای توضیح این همه پیچیدگی به توصیف دوربین مداربسته کلاسیک بپردازیم که با حداقل امکانات کار تصویر برداری را انجام می داد. سیستم های آنالوگ با استفاده از سیم و کابل تصاویر را داخل دی وی ار فرستاده و از آنجا در هارد دوربین مداربسته ذخیره می کردند مثالی از این سیستم ها که می توان یکی از بهترین ها دانست دوربین مداربسته آنالوگ داهوا است.

این مدل دوربین مدار بسته داهوا با توجه به آنکه سال ها از شروع تولید آن می گذرد همچنان پر فروش است چرا که نیاز خریدارن از تهیه دوربین مداربسته را پاسخگو می باشد.

دوربین آنالوگ داهوا با تصویر برداری شبانه روزی می تواند دیتای ویدیوی را از طریق کابل کوکسیال به سمت دستگاه ویدیو ریکورد بفرستد و دی وی از داهوا هم به محض فشرده سازی فایل را داخل هارد ذخیره می کند.

اما وقت آن رسیده که با به روز رسانی قابلیت های این سیستم به تعریف دوربین های دیجیتال بپردازیم.

 

 

دوربین تحت شبکه داهوا چیست و چگونه کار میکند؟

دوربین تحت شبکه داهوا یا دوربین ip دلخواه از سری دوربین مداربسته های است که با استفاده از اینترنت دیتای ویدئویی را منتقل می کند این دیتا با استفاده از کابل اترنت درون شبکه قرار گرفته و با کمترین میزان سیم و کابل تصاویر را در هارد دوربین یا فضای ابری ذخیره می کند.

فضای ابری دوربین آی پی داهوا  سرور های هستند که می توان فایل های ویدئویی را برای امنیت بیشتر در آنجا ذخیره کرد چرا که هارد دیسک های سخت افزاری احتمال خرابی یا هر گونه حادثه ای مانند آتش سوزی را دارند در صورتی که فضای ابری از این موارد مصون است. همانطور که هارد دوربین ip  داهوا نرم افزاری است صفحه نمایشگر دوربین مداربسته شما گوشی موبایل شما خواهد بود و گوشی موبایل می تواند تصاویر را به صورت لایو و زنده نشان دهد.

علاوه بر این دوربین تحت شبکه داهوا با داشتن قابلیت های نظیر تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و.... می تواند دیتای ویدئویی را آنالیز کند، در حالی که در سیستم دوربین مداربسته های آنالوگ نمی توان به این قابلیت ها دسترسی داشت

اما تنها عیب دوربین ip داهوا را می توان ضعف آن در فواصل دور دانست دوربین های آی پی مانند گوشی تلفن به وای فای وصل شد و با استفاده از آن عمل می کنند اما آنتن وای فای در فواصل دور  به خوبی عمل نکرده و باعث اختلال در عملکرد دوربین تحت شبکه داهوا می شود.

دوربین تحت شبکه داهوا در انواع مختلف مانند دوربین های بالت دیواری یا دوربین های دام سقفی در بازار دوربین مداربسته ایران موجود هستند که متناسب با نیاز افراد به کار گرفته می شوند.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

خرید لباس بچه از ترکیه، بهترین انتخاب برای والدینی است که به دنبال پوشاک با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب باشد. در سال های گذشته ترکیه به دلیل ارتقای صنعت پوشاک خود، توانسته به خوبی در بازارهای جهانی شهرت خوبی در خرید لباس بچه گانه ترکیه ای به دست آورد. دلایل زیادی برای انتخاب و خرید لباس بچه گانه ترکیه ای وجود دارد؛ مهمترین عامل شهرت و اعتبار مارک لباس بچه گانه ترکیه، کیفیت و جنس تولیدات انواع لباس بچه گانه ترکیه ای است. در انتخاب مواد بکاررفته در تولید انواع پوشاک بچه گانه ترکیه ای، دقت بالایی صورت می گیرد. جنس پارچه بکاررفته در انواع لباس بچه ترک، مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی انتخاب می شود، چرا که والدین در انتخاب برای خرید لباس کودک از ترکیه، توجه زیادی به جنس لباس دارند زیرا پوست کودکان بسیار حساس و لطیف بوده و در صورت تماس با مواد پلاستیکی نامرغوب در لباس، دچار بیماری های پوستی می شوند. صنعت پوشاک ترکیه، با رعایت استانداردها و استفاده از مرغوب ترین پارچه های تولید شده از پنبه، پلی استر و کتان، توانسته به خوبی اعتماد بازارهای پوشاک جهانی را در خرید لباس نوزاد از ترکیه بدست آورد. افزایش تقاضا برای خرید مستقیم لباس بچه گانه از ترکیه، گواه این اعتماد به پوشاک بچه گانه ترک است. علاوه بر کیفیت، طرح های به روز و جذاب کودکانه استقبال زیادی برای خرید آنلاین لباس بچه گانه ترک ایجاد کرده است. چرا که برای خرید لباس بچه ترک، نیاز به سفر به ترکیه نیست. خرید اینترنتی لباس کودک از ترکیه، ارزانترین راه برای این کار است. برای خرید آنلاین لباس بچه از ترکیه می توانید به سایت های فروشگاهی ترکیه مراجعه کنید. دسته لباس دخترانه ترکیه ای، برای خرید لباس دخترانه از ترکیه، تنوع بسیار زیادی برای رده سنی 4 تا 12 سال در سایت های فروشگاهی ترکیه  وجود دارد. برای خرید لباس دخترانه ترکیه ای استقبال زیادی وجود دارد، چرا که انواع لباس دخترانه ترک با کیفیت بسیار مرغوب و با استفاده از فناوری نانو تولید می شود. با مراجعه به سایت های فروشگاهی مانند ترندیول و برندهای ترکیه، فرصت خرید آنلاین لباس دخترانه از ترکیه فراهم است. سایت های برندهای ال سی وایکیکی، دفاکتو، کوتون با ارائه تنوع گسترده ای از انواع لباس دخترانه ترک و لباس مجلسی، برای خرید اینترنتی لباس دخترانه ترکیه ای گزینه های زیادی پیش رو قرار می دهد. از لباس های پرطرفدار دخترانه، لباس مجلسی دخترانه ترک است. تنوع گسترده ای از انواع لباس مجلسی دخترانه در سایت های ترکیه ارائه می شود که انتخاب آسانی برای خرید لباس مجلسی دخترانه از ترکیه ایجاد می کند. سایت های فروشگاهی ترکیه بهترین فرصت برای خرید آنلاین لباس مجلسی دخترانه از ترکیه را فراهم نموده اند. در دسته لباس پسرانه ترکیه ای، نیز تنوع زیادی برای کودکان 4 تا 12 وجود دارد. برای خرید لباس پسرانه از ترکیه، تنوع بسیار گسترده ای از انواع لباس پسرانه ترک در مدل ها و طرح ها متنوع و مختلفی وجود دارد که گزینه های مختلفی برای انتخاب پیش رو قرار می دهد. برندهای معروف ترکیه با ارائه پوشاک بچه گانه با بهترین کیفیت در طرح های جذاب شخصیت های کارتونی، اشتیاق زیادی برای خرید لباس پسرانه ترکیه ای ایجاد می کند. انواع پسرانه ترک با رعایت استاندارهای بالا تولید می شود.  برای خرید لباس پسرانه ترک، می توانید از طریق خرید آنلاین اقدام نمائید. با خرید آنلاین لباس پسرانه از ترکیه دسترسی به مجموعه بینظیری از انواع پوشاک پسرانه از جمله شلوار، تی شرت، شلوارک، هودی و غیره خواهید داشت. همچنین، با خرید اینترنتی لباس پسرانه ترکیه ای، می توانید از تخفیفات این سایت ها در حراجی های دوره ای و فصلی استفاده نمائید. برای این کار، می توانید از طریق سایت خرید آنلاین از ترکیه اینجا به آدرس https://inja.in/ اقدام نمائید.

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته

یکی از مواردی که شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته به دنبال دقت بیشتر در آن هستند فشرده سازی تصاویر است .

اگر قابلیتهای فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته نبود مجوز بودید برای ضبط فیلم های دوربین مداربسته تعداد زیادی هارد داشته باشید و هر روز بایستی آن ها را خالی می کردید تا بتوانید فیلم های جدید را جایگزین کنید.

فرض کنید 50 دوربین مداربسته داشته باشید که همگی یک ترا از حافظه را مشغول می کند حال با در نظر گرفتن اینکه قابلیت های فشرده سازی می تواند 50 درصد از حجم فیلم ها را کاهش دهد می توانید  ماهانه 15 ترا از حافظه دوربین مداربسته را کمتر مصرف کنید.

این چند مثال برای آن بود که متوجه شوید اگر این دوربین ها چنین قابلیتی نداشتند چه اتفاقی می افتاد ؟

این قابلیت ها طی سال ها پیشرفت کرده اند‌ و در ادامه با یک مثال از دوربین داهوا به توصیف آن می پردازیم.

 

 

فشرده سازی دوربین داهوا

اولین اینکه اگر نگاهی به سری مقالات دوربین مداربسته داشته باشید متوجه می شوید که تمام این وظایف در دوربین مداربسته داهوا به عهده دی وی ار داهوا می باشد.

حال بار دیگر مزایای کاهش حجم تصاویر را از برند داهوا بشنویم برند دوربین مداربسته داهوا در سایت دوربین مدار بسته داهوا  گفته است که این کار دو مزیت دارد اول آنکه با این قابلیت هزینه‌های ذخیره سازی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کنند.

با این کار فشار از روی هارد و فضای شبکه برداشته شده و با کاهش بیت ریت تصاویر دوربین مداربسته داهوا در هارد ذخیره می شوند که بزرگترین مزیت آن به حساب می آید.

علاوه بر مورد بالا اگر قبل تر به دلیل محدودیت شبکه و فضای ذخیره‌سازی نمی توانستید دوربین مداربسته داهوا با مگاپیکسل داهوا تهیه کنید حال می توانید سیستم های مانند دوربین داهوا 4 مگاپیکسل  را به راحتی تهیه کنید.

دوربین داهوا با استفاده از چند شگرد حجم فایل های ویدئویی را به حداقل می رساند.

دوربین داهوا با استفاده از قابلیت تشخیص حرکت می تواند تصاویر تکراری را حذف و به یک تصویر واحد تبدیل کند.

فرض کنید که دوربین مداربسته داهوا را در یک مکان خلوت قرار دادید، و هیچگونه رفت و آمدی در آنجا وجود ندارد در نتیجه دوربین با هیچ گونه تغییر در فریم مواجه نخواهد بود در نهایت یک فریم از آن تصویر ذخیره شده و مادامی که تصویر تغییر نکند همان نتیجه خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت های که به بخش ذخیره سازی دوربین دلخواه مربوط می شود قابلیت لوپ ریکوردینگ دستگاه است این قابلیت کمک می کند که به محض پر شدن هارد قدیمی ترین تصاویر داخل آن حذف شده تا تصویر جدید ضبط شود با این کار نیازی به پاک کردن تصاویر به صورت دستی نخواهید داشت.

اگر به این موضوع از سیستم امنیتی علاقه من هستید پیشنهاد می کنم مقاله فشرده سازی فیلم دوربین مداربسته را  در doorbinmall.com  بخوانید.

 

 

  • مینو قلندری
  • ۰
  • ۰

 

مد لباس زنانه یکی از مهمترین و جذاب ترین حوزه های مد و پوشاک در جهان است که به دلیل طرح های زیبا و شیک موردپسند خانم ها، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا در استایل های خود، جدیدترین طرح های مد در جهان را داشته باشند. پوشاک زنانه ترک، همواره با بهترین طرح ها، مدل ها و کیفیت برتر توانسته متقاضیان زیادی در جهان داشته باشد. در بسیاری از کشورها استقبال خوبی از پوشاک زنانه ترک به عمل آمده چرا که برندهای برتر تولید کننده پوشاک در ترکیه با ارائه پوشاک زنانه ترک با کیفیت عالی و همچنین قیمت های مقرون به صرفه، پیشرو در تولید انواع پوشاک زنانه با جدیدترین ترند روز می باشد. خرید لباس زنانه از ترکیه در سال های اخیر در کشور ایران روند چشمگیری داشته است. برندهای شناخته شده زیادی در کشور ترکیه به تولید انواع لباس زنانه ترک برای فرهنگ ها و رده های سنی مختلف در سبک های کلاسیک و مدرن با کیفیت بسیار مرغوب و درعین حال قیمت های بسیارمناسب می پردازند. ازدلایل افزایش تمایل برای خرید لباس زنانه ترک، ارائه  طرح های متناسب با سبک های پوششی مختلف زنانه می باشد. برخی از برندها به تولید پوشاک زنانه مختص خانم های مسلمان با سبک پوشش محجبه می پردازند.برندهای معروفی مانند تکبیر، آرمینه و کایرا به تولید انواع پوشاک زنانه پوشیده از جمله لباس مجلسی، انواع مانتو، دامن و روسری می پردازد که در میان بسیاری از زنان مسلمان در کشورهای مختلف محبوبیت زیادی دارد.

برخی از برندهای تولید کننده لباس زنانه ترک، از جمله کوتون، واکو، سارار و ایپک یول به طور اختصاصی به تولید انواع لباس زنانه ترک در طرح ها و مدل های بسیار زیبا و جذاب می پردازند که برخی از آن ها قیمت های نسبتا بالایی داشته و به لحاظ کیفیت، قابل رقابت با برندهای معروف در جهان می باشد. یکی از معروف ترین آنها، برند IPEKYOL  می باشد که به دلیل همکاری با طراحان مطرح و موفق توانسته با تمرکز بر نوآوری در طراحی و ظرافت، انتخاب اول بسیاری از زنان شیک پوش و مدرن باشد. برند واکو ترکیه، یکی دیگر از برندهای تولیدکننده پوشاک زنانه ترک می باشد که از کیفیت مرغوب و بسیار خوبی برخوردار بوده و مختص استایل های لوکس وشیک برای بانوان است. از دلایل تمایز این برند، طراحی بی عیب و نقص و استفاده از مرغوب ترین پارچه ها در محصولات است. برای خانم هایی که به دنبال خرید از پوشاک لوکس، شیک و مدرن با بهترین کیفیت هستند، خرید از کوتون ترکیه، واکو، و برند ADL پیشنهاد می شود. این برند ها با ارائه مجموعه بزرگی از انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری های جذاب و زیبای زنانه، طیف گسترده ای از انتخاب برای خانم ها به نمایش گذاشته اند. همچنین انواع لباس زنانه ترک با کیفیت مناسب و قیمت های مقرون به صرفه با خرید از برندهایی همچون ال سی وایکیکی، دفاکتو، ماوی امکان پذیر می باشد. محصولات این برندها، همواره با کیفیت بسیار مطلوب و استانداردهای بالایی تولید می شود که برای تمامی اعضای خانواده در سبک های مدرن و کلاسیک ارائه می شود.

برای خرید لباس زنانه ازترکیه می توانید بدون نیاز به صرف هزینه های زیاد و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. از آنجائیکه امکان خرید مستقیم برای ایرانیان فراهم نمی باشد، کافیست محصول مورد نظر خود را از میان برندهای معروف و شناخته شده ترکیه انتخاب و سپس از طریق سایت های کارگزاری خرید از ترکیه اقدام نمائید. سایت های واسطه ایرانی مانند سایت خرید از ترکیه اینجا، با انجام کلیه مراحل ثبت سفارش، پرداخت ارزی و تحویل و ارسال، امکان خرید آسان، ارزان و سریع را برای شما فراهم نموده اند.

مبنع : https://vrgl.ir/TL3Sx 

 

  • مینو قلندری