webbin

  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم برند های دوربین مداربسته ای را معرفی کنیم که در بازار دوربین مداربسته بسیار سر آمد شده اند. دوربین مداربسته های هایک ویژن ، دوربین مداربسته داهوا و دوربین مداربسته شیائومی از جمله این دوربین مداربسته ها هستند. دوربین مداربسته های که از در قلب پکن تولید و به بازار دوربین مداربسته عرضه می شوند که هر کدا سهم بزرگی از بازر دوربین مداربسته را داند. دوربین مداربسته های که از آن ها در بیشتر اماکن  استفاده می کنیم همگی تولید چین  هستند. دوربین مداربسته های این برند ها با توجه به کیفیت که دارند می توان از اول به اخر به ترتیت دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا ف دوربین مداربسته شیائومی گفت که در این مثال می خواهیم دوربین مداربسته اهوا و دوربین مداربسته شیائومی که به نسبت کیفیت قیمت ارزان تری دارند را معرفی کینم.

دوربین مداربسته شیائومی و سایر محصولات این برند ساخت پکن می باشد; این برند موفق که تنها یکی از محصولات آن دوربین مداربسته شیائومی است، سهم بازاری در کشورهای آمریکا، پکن، هنگ کنگ و هند دارد.

یکی از مزیت های رقابتی این برند تولید محصولاتی از جمله اولین دوربین مدار بسته شیائومی می باشد. شیائومی مانند سایر برندهای معروف دنیا علاوه بر ارائه محصولات اورجینال از خدمات پس از فروش نیز پشتیبانی می کند.

اما این مزیت دوربین مداربسته شیائومی و سایر محصولات شیائومی در نظر گرفته نمی شود بلکه این برند محصولات و خدمات خود را با قیمت پایین به فروش می رساند. هیچ برندی در مدت کوتاهی حتی با کیفیت بالا اعتماد مردم را جلب نکرده است، اگر همچنان رضایت مشتری را نشان دهد.

شیائومی به دلیل کیفیت بالای خود و همچنین کنترل قیمت دوربین مداربسته شیائومی و سایر محصولات، در ده سال اخیر به شهرت و شهرت رسیده است. همچنین دوربین مداربسته شیائومی به دلیل همین کیفیت و قابلیت اطمینان در مدت زمان کوتاهی جایگاه منحصر به فردی را در بازار دوربین مداربسته ایران به دست آورده است.

شرکت  دوربین داهوا  در زمینه تامین و ایجاد سیستم های امنیتی و روش های حفاظتی و سیستم های امنیتی مانند علائم آن در سال 2015، دو نهاد اصلی در بخش ها دوربین مداربسته داهوا فعالیت می کنند. دوربین داهوا یک سیستم امنیتی است و محصولات فعلی آن در جهان 180 در سراسر جهان، به عنوان یک کاربر در زمان های مختلف نیاز، محبوب ترین دوربین مداربسته داهوا آنها Ahd در دوربین IP و نوع پیچ هستند، دوربین داهوا را به سرعت اضافه می کنند، نه تنها نوع عکس های روی توپ را دوربین داهوا  آنها در برخی از انواع مارک ها پخش می شوند که بعداً پرداخت خواهیم کرد.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مینو قلندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی