webbin

  • ۰
  • ۰

 دوربین مداربسته از جمله سیستم های امنیتی است که به محض ورود به بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

دوربین مداربسته ها علاوه بر اینکه در زمان حای بازار پر فروش و آینده داری را دارد می باشند؛ طبق پیش بینی های افراد بازار دوربین مداربسته در سال های آیند می تواند بازار پر رونقی داشته باید.

دوربین مداربسته از جمله لوازم الکترونیکی است که می توان از آن ها به عنوان یک لوارم امنیتی و یک سرمایه به عنوان سرمایه گذاری نگاه کرد.

از جمله برند های دوربین مداربسته که در سال های اخیر به صورت جدی در بازار ها امنیتی فعالییت می کند شرکت داهوا و هایک ویژن است.

در ادامه درباره یک از این برند ها که در سال ها یاخیر خوش درخشیده بیشتر توضیح خواهیم داد و روشی برای خری عمده دوربین مداربسته و سرمایه گذاری در این بخش را توضیح می دهیم.

شرکت داهوا که تولید کننده دوربین مداربسته داهوا و دستگاه های مربوط است با توجه به نیاز کاربران دوزربین مداربسته در زمان های مختلف اقدام به توسعه سیستم های دوربین مداربسته داهوا  با قابلیت های مختلف کرده است که از پرفروش ترین و پرطرفدارترین آنها می توان به دوربین مداربسته داهوا  AHD و IP و مدل های اسنپ و بولت و همچنین دوربین های داهوا اسپیددام اشاره کرد. دوربین مداربسته داهوا  که با استفاده از آخرین تکنولوژی امنیتی تولید و به بازار عرضه شده اند به سه مدل DOME و Bullet محدود نمی شوند و به مدل های مختلف دارند که همه این مدلهای دوربین مداربسته داهوا را می توایند به صورت عمده و تکی خرید کنید.

فروش عمده دوربین های مداربسته در مدل های داهوا، هایک ویژن و ایرانی نو نیم در سایت دوربین مال موجود است، بنابراین خریداران دوربین های مداربسته کوچک و بزرگ می توانند انواع مدل های آنالوگ، شبکه، DVR و NVR را از توزیع دوربین مداربسته شرکت خریداری کنند. . همانطور که می دانید ترجیحات مردم در خرید عمده دوربین مداربسته متفاوت است و هر نوع بازاری دارای ویژگی ها و طرفداران خود می باشد، به همین دلیل مرکز اصلی پخش دوربین دوربین مال سعی کرده است بهترین ها را از این نظر ارائه دهد. یک سیستم حفاظت از نام تجاری برای پشتیبانی از مجموعه اصلی دوربین مداربسته تجاری آن. جهت سفارش انواع دوربین مداربسته و دوربین مداربسته بصورت عمده و خرید از نمایندگی های دوربین مداربسته با شماره 66341618-021 تماس بگیرید.

  • ۰۱/۰۹/۰۷
  • مینو قلندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی